Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Emelle skrev 2010-04-21 19:23:20 följande:
    Jag kan inte äta flottig eller stark mat nu. Får värsta magkatarren...Men det finns ju mycket annat. Idag åt vi grönsaksoppa. Jäkla gott faktiskt. Hundra år sen vi åt det sist...
    Soppa (Blääääh) kan inte äta det då hmm ca i dec så hade alla magsjuka och jag kommer ihåg vi åt Tomatsoppa och ja det kom ut hahaha så jag RÖR inte doppa längre
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84

Välkommna gud vad kul med så många nu i denna tråd och grattis till alla +

Själv ska jag ringa min läkare privat idag läkaren e nämligen inte öppet idag men jag ringer honom hem och berättar att jag vill ha en tid NU !!

Jag är så jävla orolig vet inte varför men jag är bara det..
    Jag har dåliga vibbar blöder inte men jag känner mig inte gravid..

Jag har bara hunger kännsla på natten och hela tiden (normalt som gravid)
    Jag kissar hela tiden i natt 4 ggr blir tokig (kissar hela tiden normalt graviditet)
    Huvudvärk = slutat röka 16/4 då jag fick ett +
    Humörsväningar som fan
    lite molvärk inte mkt alls

Jag har inte
    Molvärk så man ska ha tror ajg jag vet inte
    Jag känner stickningar i underlivet
    jag får kramper då o då
    magen är jätte svullen
    Jag tror jag dödar mitt barn jag sover på magen
    Fattar ni JAG ÄR OROLIG kan inte koppla av

När jag fick ett + i vecka 6 så var det ett svagt + eller aj ett + som jag hade nu som finns i min gallerie och dom är lika synliga men där sa dem att när mf kom i vecka 8 sa dem att fostret redan död i vecka 4 och jag hade kramper o sticningar i underlivet samma som NU och då misstänkte jag något var fel
    Har inga symtomer längre !!!
    Mina försvann i vecka 7 precis som NU och då jag fick MF

• 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-04-22 08:41:16 följande:
    Du tror inte att du psykiskt försöker tränga bort dina symtom då?Men det är säkert så att symtpomen kommer och går, att man inte känner allt lika starkt hela tiden. Finns ju folk som inte har symtom alls!Är det kramper i magen du får? Isåfall är det helt normalt, våra tarmar arbetar långsammare nu och maten hanteras annorlunda, men det vet du säkert redan om. Därav blir den också svullen, det är min också.Jag till exempel har inte särskilt starka symtom heller.. Lite öm i brösten och trött..  Ska till BM idag så jag hoppas hon är beredd på massor av frågor!!Lider med dig iaf, det måste vara jättejobbigt att känna så som du känner :(
    Jag vet inte längre jag vill bara se ett hjärta slå då vet jag att jag kan koppla av till 100 iaf att jag är gravid och mitt barn lever.

Men om det skulle vissa sig att inget slår och o så så kommer ajg gå sönder helt och håller och söka hjälp till pyskolog eller bara få hjälp
    Kna fortfarande inte glömma mf jag hade förraåret det går inte och nu när jag är gravid känner ajg att jag inte är det fast jag vill känna att jag är men jag är bara så rädd

Jag tänker på dig idag är det din lycko dag fan vad kul du ska ha det
  • 3 barns mamma84
    MajMamman08 skrev 2010-04-22 09:07:10 följande:
    E med sjukt orolig för MF,ska göra VUL nästa vecka på tisdag,både längtar o inte längtar,de enda jag tänker på e om de  verkligen e en bebis där inne...kollar trosan tusen gånger om dagen så de inte e något blod!!Men jag känner av gravsymptom och illamåendet kom ju bara för några dagar sen,så de borde de la vara ett litet frö där inne??!!!Förstår din oro i varje fall!!! Men som en annan skrev lite kramper i magen e helt normalt och även stickningar i underlivet har jag hört!!! hoppas du får tag i din läkare i varje fallen och få kolla upp,annars blir man ju tokig!!!
    Tack gumman ja titta på trosan och titta på pappret och toan gör jag med och sen tar jag hande på magen och säger min beis
    Nu ska jag bara koppla av..

Ringde min läkare nu har FÅTT TID måndag kl 10 med morgonurin och så blir det VUL åååh yess jag sa att jag var orolig och att jag hade ett Mf i vecka 8 för hon sa att man inte tar en tid innan vecka 8 och 10 men jag sa att jag hade haft ett mf.
    Sen frågade hon mig om jag blödde men jag sa nej jag känner bara att allt inte är okej..
    Då förstod hon mig.
  • 3 barns mamma84
    MajMamman08 skrev 2010-04-22 09:22:02 följande:
    Skönt o höra Nu håller vi tummarna,men bebis mår säkert ypperligt där inne
    Då är det en bebis som vill skräma skitet av sin gammla mamma
    Nu ska jag besöka den på måndag hehe hoppas den inte blir rädd och bestämmer sig att inte komma ut alls när 9 månader har gått
  • 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-04-22 09:27:26 följande:
    Vad skönt att hon tog dig på allvar, det känns väl jättebra? Du ska se att allt är fint därinne och sen ska vi följas åt till vår vinterbebis :DJag börjar oroa mig nu ifall någon jag känner kommer vara på mvc :O Och kommer berätta för mina päron.. Fast man kan väl iof vara där av olika anledningar xD
    Nu kan jag väl vara lite mer avslappnad tror jag men ändå inte kände precis ett stickning igen som om någon tar med nål inne i magen..

Ja berätta för föräldrarna att man är gravid haha det kommer gå bra jag berättade för mamma i helgen ojoj vad glad hon blev

Ja vinter bebisarna ska vi alla njuta av i vinter
  • 3 barns mamma84

Sticker hela tiden i underlivet gör mig piss tokig av räddsla...

• 3 barns mamma84
    Stoce skrev 2010-04-22 10:25:14 följande:
    Kommer precis från VUL och från att ha oroat ihjäl sig, så är jag nu så otroligt glad! :at slog så fint och jag är i v. 6. Det var alltså lite senare än jag trott, men vad gör väl det?! Underbart underbart underbart!!!! Tjoho!
    Stort grattis gumman
  • 3 barns mamma84
    joannakba skrev 2010-04-22 10:37:58 följande:
    Tycker vi bestämmer att den stannar just nu, men om nio månader så är den mer än välkommen eller hur Jag går in i V 7 i dag, tycke att det har gått fort och hoppas att det forsätter att göra det :) jag vill på RUL nu jag vill se min bebis
    ååh jag vill oxå jag längtar tills jag kommer till bm tid vill följa bebisens utvecklig

Och grattis till härliga vecka 7 jora snabbt går det på onsdag redan vecka 8
  • 3 barns mamma84

Vet ni vad nu ska jag till affären okej först ducka bort mitt FETTIGAHÅR hahaha och sen ska jag köpa något gått till mig och dottern och bebisen i magen hehe och så köper jag ett gravtest och testar mig att jag fortfarande e gravid knäppa jag !!! men jag vill se igen med tydlig öga med 100 % jag är gravid ingen dröm

Svar på tråden December Bebis 2010 :)