Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

delifi2 skrev 2010-12-30 20:09:47 följande:
    Inga frågor är för dumma eller larviga att ställa kom ihåg det
    även om Olivia är mitt 5 barn och jag är utbildad barnsköterksa och jobbat på spec bb så uppkommer situationer jag inte varit med om men andra varit med om så jag frågar oxå, känns skönt att veta att det oftast är nån som kan svara på frågor
    Ne, när det gäller o ta hand om barn - hur man ska göra o inte göra mm - så ställer jag gärna en fråga för mkt! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Maria Larsson skrev 2010-12-30 23:12:53 följande:

Det verkar bli januaribebis för mig... Sambon är äntligen frisk från sin influensa och min förkylning börjar ge vika.Glad
     Om en timma så är det BF+6 Så nu får lilleman faktist finna sig i att mamma vet bäst och vänta med värkar till sent i morgon kväll, om han behagar komma ut någon gång.

GRATTIS MAJORIMA och HAGLIE, men vilken pers ni gått genom. Hoppas ni ändå orkar njuta av era små.  Och jag undrar verkligen hur länge jag måste gå, på tå och vänta. Jackan går nästan inte att stänga längre. GravidVäxer magen 1 cm till så får jag hålla mig inomhus tills det är dags.

MÅNGA KRAMAR TILL ER ALLA OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!Skål

Bara för det så kommer ungen imorgon! =)
    Stänga jackan? Det var längesen jag kunde göra det! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Karttikeya skrev 2010-12-31 09:21:38 följande:

Här har ni Tim en dag gammal.
    Så söt! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    delifi2 skrev 2010-12-31 10:54:22 följande:
    Olivia har bara sovit barannan timme inatt troys ersättnimgmär så tröttb
    Märks att du är trött! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    AnnaCL skrev 2010-12-31 11:01:28 följande:

Gott nytt år allihopa, hoppas ni får en fin kväll.

Va söt! Stora ögon! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi

God fortsättning tjejer! Vilka december bebisar bestämde sig för o bli januari bebis?