Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Det vi nu ska ha 20:e är leksaken som hör till babysittern kostar 80kr
    Sen är det en mobildosa

29:e ska vi köpa babygymet

30:e November blir det vagn

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-10-08 22:22:52 följande:
    fusk.....
    Inte alls hehe danmark är ett land där man tänker på oss gravidaTungan ute
    Sverige e lite snåla av sig *fniss*
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-10-08 22:46:30 följande:
    men jag tillhör inte Lund :) kanske de som bor längst ner i skåne då :)
    har för mig förra gången när jag var gravid med William att det var en till som oxåfick göra det och hon tillhörde Malmö, så det är kanske Malmö, Lund, Ystad, Trelleborg då?
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-08 22:18:43 följande:
    1 köpte vi alla andra har vi hämtat ut +en som vi hämtar ut i morgon ..
    Det e så att i sverige fick man välja mellan babyproffsen eller babylandet och man fick bara ta en.
    Sen fick man från bb oxå

Här i dansmark får man från ALLA affärer som har med bebisar att göra
    Måste man vara dansk medborgare? eller går man bara in i affären och visar magen typ? :=D eller? skulle tänka mig att åka över, tar ju bara 30 min
    Bor du i danmark ?
    sambon skriver ut papprena och lämnaroch vi får gratis box precis som sverige men här får vi mer då sverige är som dom är ..
  • 3 barns mamma84
    Licebe skrev 2010-10-08 23:03:58 följande:
    Jag har två frågor till er:
    Vet ni om man får göra någon rutinkoll där dom tittar på tappen, om den är mjuk eller öppen?

Och sen undrar jag också om någon fler har blivit lös i magen,
    eller om någon vet om det har någon orsak?
    Och nu handlar det inte om att jag ätit något dåligt, det har varit såhär i varje dag i fyra dagar.
    Annars har jag inte haft något problem med magen alls, har nog en ganska tålig mage=)

Hoppas att alla har en bra fredagskväll!=)
    Lös i magen har jag varit sen vecka hmm 24 ca äter jerntabletter också men lös i magen iaf..mendet e skönt ..
    Kolla tapp hmm ingen aning fråga din bm om detta .
  • 3 barns mamma84

Cissi:
    Var bor du om det tar 30 min vi borde ju ses !!!

• 3 barns mamma84

Hej alla på smällen nu e man hemma igen efter enlåååååång biltur i 7 timmar men roligt som attans haha
    Vi har gått långa promenader hmm haha jag har typ död av att gå orkar likom inte
    Sen har vi ätit på en god resturange vin sås och god saftig köttbit och potatis och barnen danska köttbullar och pommes och ketsup och pommessås

Nu e vi hemma jag sitter på soffan sambon ligger på soffan baren sover en stund mannen i magen han har hicka haha och snart ja snart om en stund ska jag göra soppa och sen ska jag o sambon ta oss upp till vinden tillsammans o ta ner lite beby saker

• 3 barns mamma84
    trav3lla skrev 2010-10-09 17:04:53 följande:
    Tack för alla TUL-svar, det verkar inte vara något som erbjuds här i Sthlm (norrort).

Vi fick ÄNTLIGEN hämta ut vår beställda & betalda liggdel (citykorg) till Teutonia Cosmo idag, jippiee! Förstår era vagnglädjerus nu! Köpt chassi + sittdel begagnat via Blocket (superfint skick).
    Hämtade också ut bilbarnstolen/babyskyddet, såå fin, tänk att vårt lilla knyte ska fraktas hem i den om cirka 10 veckor!!

Det är så roligt att den här tråden finns, kram på er alla blivande mammor! 
    Kul med en hämtad liggkorv (avis på dig) vill oxå ha MIN vagn haha
    ååh ja babyskyddet jaden blir det baby sen hemmed lääääängtar bara 9-10veckor kvar o alltså antingen 73 dagar kvar eller 66 dagar kvar
    Yess snart snart får man sina små spermie bebisar hem*fniss*

Denna tråd är en UNDERBAR tråd
    Hjärta
  • 3 barns mamma84

Tänk snart får jag träffa min och mannens hem gjorda spermie beby att få träffa honom denna människan man tillsammans skappats  

• 3 barns mamma84
    Willes mamma:
    Hihi skrev till bildtråden men såg att du oxå tänker måla magen din till en halloween monster hahaha det tänkte jag med göra har tänkt på detta i smyg i minst 1 vecka
    Till en Halloween gubbe hahaha tänkte göra detta helt själv men nu får vi se hur det kommer att se ut men en JÄTTE kul minne hahaha
  • 3 barns mamma84
    Hur många bor nära danamrk här eller som inte har så långt att ta sig hit ?
    Tänkte om man skulle göra en träff innan eller efter när alla bebisar har kommit då e vi alla mammalediga ju
Svar på tråden December Bebis 2010 :)