December Bebis 2010 :)
NhjärtaD: Be vårdcentralen testa din sköldkörtel. Har man för låg produktion kan man bli väldigt trött. Det är dessutom inte helt ovanligt.
NhjärtaD: Be vårdcentralen testa din sköldkörtel. Har man för låg produktion kan man bli väldigt trött. Det är dessutom inte helt ovanligt.
Gnälligt om kvällarna, men det beror nog inte så mycket på magen längre.
Här har natten varit härlig. Han åt vid 18.30 och blev sen jättetrött vid 20, så då lade vi honom. 23.30 vaknade han eftersom vi gick och lade oss då så han fick mat, för annars hade han väl vaknat när som ändå. Han vaknade 5 nästa gång
Fick mat, somnade om och vaknade vid 7 då Martin gick upp, så då lade jag honom i min armhåla och vi sov till 10.30, haha. Han är på riktigt gott humör idag också
(jag med)
En början till bihåleinflammation (får alltid det när jag är förkyld), halsont samt obehagligt sus i öronen = underbar fredagskväll.....
Jag tycker också det är härligt med närheten, men ibland känner jag mig riktigt låst! Men som sagt, han kommer ju inte hänga i min famn hela livet.
Man får passa på att njuta lite också.
Tim fick mat vid 19, somnade 20 och sover ännu. Jag är dum som inte lagt mig ännu, men tycker det är så skönt att vara vaken länge för en gångs skull! Får sota för det i morgon 
Usch idag har det inte varit roligt för lilleman.. Har sovit ätit och skrikit, särskilt när det varit dags för mat.. Han har skrikit sig blå så fort det varit matdags för att sen sluka maten jättefort..
Måste vara en dålig-i-magen-dag idag..