Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Ninnie81 skrev 2010-10-14 19:23:27 följande:
    tänkte bara ge er en liten uppdatering. Ligger fortfarande på bb. Har nyss fått min 3:e bricanyl spruta eftersom ja har sd som kommer med 3 min mellanrum. Ska även få min andra kortison spruta. Blir väl en ctg kurva till och nog en vul för att kolla om tappen påverkats nå mer. Får se om de blir hem gång i morgon. Måste bara säga att ja är less till tusen och vill bara hem till minasmå älsklingar.
    Hoppas allt blir bättre och att lillen villvara snällo stanna i magen din ett tag till..
    Hoppas allt blir lugnare och att du kan ta dig hem imorgon.
    Förstår din saknd.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Huvudvärk har man nu haft sen onsdags spänner i huvudet och läkaren sa detta var stress spänning.
    De e det nog det e ju bara 2 månader kvar ja än så länge snart är oktober månad över och bara 1 månad kvar tills våra små kommer wow herregud jag har fortfarande en vagn jag ska köpa och badbalja och skötbädd/madrass så shit man har mkt att skaffa + nappar  ersättning NAN 1 och sen e det lite mer blöjor.
    Sen e det klart.
    Panink
    17-24 november alltså vecka 26 o 27 någon gång ska jag oxå börjar dricka hallonbladsthe.
    Denna skit ska jag oxå kunna få tag på ''suck''

• 3 barns mamma84

Själv har man redan Halvsjukskriven och slutar jobba den 29:e okt så det är bara 14 dagar kvar sen e jag HELSJUKSKRIVEN OCH MAMMALEDIG

• 3 barns mamma84

mamma smurfen:

Killen här i magen är vild men oxå mkt lugn av sig.
    Men dem dagarna har ikke är lugn ja så trycker han rumpan mot revbenen och man kan känna rumpan tydligt och sen kommer plötsligt en riel spark från ingen stans Han har ju huvudet nere och han håller på med huvudet där nere men rumpan här upp o bennen o armarna ja jag fattar inte men han är en villd gosse

• 3 barns mamma84
    mamma smurfen skrev 2010-10-15 13:17:49 följande:
    AAAh...kanske har att göra med om de e tös eller kille då?
    Mina andra är ju killar menar jag=)
    Å detta ska vara en tös juhSkrattande
    Isf,.... om DEN teorin stämmer så är Stefanies bebbe en tösFörvånadSkrattande
    Min dotter var super lugn gjorde ingenting.
    Fick inte änns värkar eller sammandragningar under hela graviditeten.

Sonen var så vild att hela magen vajade till när han sparkade o han var judubbel så stor så det var ju det.
    Sammadragningar o värkar var kraftiga hade dem redan i vecka 24 o tog aldrig slut.

Denna kille är vild men oxå lugn som 1:a var men lugnare än 2:a var utan han är sinegna lilla jag haha men några värkar eller sammandragningar nopp inte alls
  • 3 barns mamma84

Humörsväningar fan typist fårför mig att jag e jätte kännslig och plötsligt börjar jag gråta
    Trött på detta.
    Nu e jag iaf mätt i magenhar ätit 4 st pankakor hehe gott

Tänkte fråga er flickor ..
    Hur är det`med er sexlivet och sen en fråga till hur e det med städandet ?

Själv e jag JÄTTE sugen hela tiden vi har sex 2 ggr på en dag har nu haft det i minst 3 veckor om inte mer och vi har sex varje dag men nu börjar det öka i takt till 2 ggr om dagen
    Sen städandet jag har fått en fnat haha städar hela tiden dammsuger tvättar golv jag gör allt om jag inte gör det blir jag knäpp

• 3 barns mamma84
    Mysmamma70 skrev 2010-10-15 19:33:47 följande:
    Det låter ju toppen, bara positivt, hahaha

Här är det dock lite sparsammare än vanligt, både med städning och sexliv

På grund av trötthet, lusten är densamma Tungan ute
    Jag tror jag är en sexmissbrukare nu igen
    Måste ha sexannars blir jag tokig !!!
     Haha

Hmm men trötte jag med men jag tar jernisar nu 3ggr om dagen o det hjälper
  • 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-10-16 08:23:44 följande:
    Hej alla! 
    Var ju på TUL igår och har inbokade besök med flöde och tillväxt varannan vecka framöver till han tittar ut. (pga. tillväxthämmad storasyster) Känns onödigt med så många nu...för jag har visst en Stor pojke i magen! haha! Hade jag väl aldrig trott då Nova vägde 2,6kg i v.41+1 när hon kom ut. Igår på TUL beräknade hon vikten på pojken i magen till 2575g! Jag höll på att smälla av!  Beräknad födelsevikt ligger på ca.4kg trodde hon..

Så vi får väl se om när jag går till min BM på måndag om vi avbokar något TUL, känns som det vore bra med kanske ett i v.36 eller 38 eller så men inte redan om 2veckor igen om han är så välmående!

Strax så ska vi sätta oss i bilen och åka till Norrköping för att titta på ännu en bil..en Audi A6. Hoppas nu den är "the one"! Den vi skulle se på igår var precis såld när vi kom in. Så typiskt!  
    Hahaha då har vi båda två stora tjocka knubbiga killar i magen
    Jag ska på Tul hmm 30 nov e skit orolig men men det går nog bra trotts allt.
  • 3 barns mamma84
    Stefanie skrev 2010-10-15 20:25:53 följande:
    Ang. sex. Jag är helt galet sugen för det mesta, men jag får inte. Förbud från läkarna. Kan inte låta bli att snuska oss lite i allafall, men sambon säger stopp när jag tigger om mer för han vill inte sätta igång någon förlossning än (vettig kille har jag i alla fall!).

Städandet... Vissa dagar gör jag inte ett jota, andra dagar skurar jag hela badrummet, rensar skåp och har mig. Det beror helt på dagsformen. Men det är jobbigt för jag klarar inte ens att laga mat utan att sätta igång sammandragningar och borde verkligen inte göra någonting alls. 
    Då e han en toppen kille du har som vet att det kan hända saker då som inte eså bra just nu.
    Haha jag ska FÖRSÖKA få sambon sätta igång sen på slutet menvi gjorde detta med sonen man jag e GLAD att det inte gick
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-10-16 15:42:12 följande:
    Sitter på akuten med mannen för tredje gången denna veckan... Fy, vill aldrig se en akutmottagning igen!
    fy hoppas allt går bra med honom förstår dig vännen
Svar på tråden December Bebis 2010 :)