Inlägg från: Jessika82 |Visa alla inlägg
  • Jessika82

December Bebis 2010 :)

Idag var jag och sambon och handlade kläder hittade jätte mycket toppar på stadium halva reapriset

• Jessika82

Hej på er. var på vårdcentralen igår och de konstaterade en vanlig förkylning..... sagt och gjort så åkte jag hem och på kvällen fick jag olidligt ont i öronen så jag inte kunde sova.... så jag satt uppe till ca01.30 innan det släppt i ena örat så jag kunde sova nogon timme på soffan innan jag vaknade igen.. sov knappt 4timmar i går natt. vaknade när sambon och sonen kom upp. då visade det sig att det kom blod ur örat.. ringde vårdcentralen och fick en tid. det visade sig att jag har spräckt båda trummhinnorna.....

• Jessika82

Hej på er. Jag kan höra lite mer nu... Tack och lov för det... Jag har märkt att jag har börjat boa... Bygde ett skoställ igår kollade nya gardiner idag... Är det någon som ska gipsa av sin mage?

• Jessika82

Hej er jag känner bebisen under hela dagen. Jag börjar få min hörsen tillbaka... jag åkte ju på spräckta trummhinnor jag...

• Jessika82

Hej på er. har lagt in en magbild på den andra tråden..

Momalicious skrev 2010-08-04 11:25:11 följande:
    Åååååh jag blir så trött! Vi kommer inte kunna flytta förrän november! Och vi har absolut INGET utrymme i den här lägenheten för att köpa på oss massa bebissaker som tar plats. Får panik. Vet inte hur vi ska göra.. Får väl köpa allt och ställa hos min mamma, men hur kul känns det? Och tänk om bebisen kommer för tidigt? Jag menar, det kan ju faktiskt hända. Och då har vi allt hos min mamma som ska tas hit och fixas iordning. ÅHÅÅHÅH. Blir sur.
    Fördelen med lägenheten är att vi FÅR diskmaskinen och en extra kyl/frys som han köpt dit. Ibland är det bra att byta lägenhet med en kompis.

Vi ska köpa till en tvättmaskin/torktumlare också. Är det okej att få panik över det här? Eller spela roll, det får jag ändå.. PUST.
    oroa dig inte allt löser sig på ett eller annat sätt.. Jag och sambon flyttade förra graviditeten .... vi flyttade 1vecka senare så födde jag.... vi hade i princip inget till bebisen så vi fick köpa allt efter bebisen var född.
  • Jessika82

Jag har en visstidanställning och den är till 12nov och jag är beräknad till 22nov.  jag har skickat in havandeskapspennings pappren.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)