sommar83 skrev 2010-04-14 09:24:40 följande:
:) Ja du ser, mina har inte växt så där jättemycket, men attans vad spända dom känns, och knöliga. Dock så ömmar inte mina, dom VÄRKER Ömmande bröst va mitt första gravsymtom förra gången ja va gravid innan MA. Nu är ja dock trött och illamående med. Men ja har varit så inspårad på att man "bara" mår illa på mornarna vid grav. Men ja mår fan illa upp o ner hela dagarna. Är hungrig ibland, men så fort ja tänker på vad ja skulle kunna äta mår ja illa bara av tanken.Spännande med VUL, mitt blir den 21/4. Ja va ju dum som bokade den tiden då min pojkvän inte kommer kunna vara med, bor i dalarna och blir för långt att åka över dagen bara (ja bor i sthlm) Men men. han får vara med på alla andra sen då ja snart flyttar dit :) Måste vänta med inskrivningen med då ja måste skriva in mig dit ja flyttar. Ingen idé att göra det här ju :)
Kan du inte byta VUL tid då??? Klart killen ska vara med,hihi! Skulle jag aldrig vilja att min sambo missa!!!! Hehe,ja mina bröst har med värkt,men nu ömmar de bara lite mer....mest på sidorna på nåe konstigt sätt!!