• s89

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-07-17 00:28:59 följande:
    Min käre man kom hem snabbt, var ett falsklarm. : )

Nu är jag i vecka 17, wiho!
    wihoooo =) Grattis vännen Skrattande
  • s89

Hej

Åker iväg några dagar  till Tyskland. Ha det så bra här. Hemma igen på onsdag kväll. 

Sköt om er och era magar.
    KramGlad Gravid

• s89

Grattis till alla RUL Skrattande Underbart när man varit på RUL. Vi fick inte veta om vi väntar flicka eller pojke. Blir en överraskning sen när den lill* kommer.
    Kram på er.Glad 

• s89
    Jessika82 skrev 2010-07-27 21:14:51 följande:
    hej på er. I dag så är det bättre, sambon är hemma igen det var lunginflamation, jag var till vårdcentralen och jag har bara en vanlig förkylning....

Feber ont i huvuden, snorig, hosta, halsen är bättre och har lock för båda öronen.

bebisen lever rövaren det är det som håller upp en....
    Krya på er! Hoppas ni blir pigga snart.. Glad
  • s89

Lillkillen: skönt att allt var bra. Har inte lyssnat på bebbens hjärta än. Men får nog göra det när jag ska dit om 4 veckor Glad myyyys..
    Ska till Ullared i Sept/okt hoppas dem har mkt bebissaker. Har tänkt köpa rätt mkt.. =)

• s89

Vi har kollat runt lite.. Men ska kolla mer i Augusti , sept.. Svårt att bestämma sig Glad

• s89
    Karttikeya skrev 2010-07-28 06:48:58 följande:
    Godmorgon. Fick sova ut inatt! Det var riktigt skönt. Nu gottar jag mig med äggsmörgås ^^ Imorgon är jag LEDIG och på fredag är det RUL, wiih!
    Ååh vad skönt Glad Å vad spännande. Lycka till !! Skrattande
  • s89

Hej alla! Glad
    Inatt kunde jag o sambon känna bebbens sparkar utanpå magen!! Såg även att det studsade till. Underbart!!! SkrattandeHar hållt mig vaken nästan hela natten.. Så idag är mamma trött Glad Men det är värt det! Våra små skatter

Hoppas ni har det bra.
    Kram på er.

• s89
    MajMamman08 skrev 2010-07-30 22:44:02 följande:

Har skit ont i korsryggen o de strålar ner mot rumpan el vad man ska säga,har haft de ett tag. Kan knappt gå ibland,gör skit ont,liggga eller sitta!
    Kan de va en nerv som kommit ikläm?? Inte haft de så innan när ja varit gravid??

Kan vara foglossning också. Det har jag, och det gör förbaskat ont!! Kan göra ont i korsryggen o ner mot skinkorna. gör speciellt ont när man ska vända sig i sängen eller om man går i trappor :( Hoppas du får hjälp. Finns stödbälte att börja testa. Sen finns även akupunktur, tens, vattengympa, simning som kan hjälpa. Ta kontakt med en sjukgymnast för att få hjälp.

Kram 
  • s89

Momalicious: Krya på dig! Inget kul att vara sjuk,.. Obestämd Ligger själv hemma o är dunderförkyld, hostar, ont i halsen. Blääää för detta. Hoppas du blir piggare tills imorgon så du slipper ställa in.
    Kram 

Svar på tråden December Bebis 2010 :)