Inlägg från: Minifer |Visa alla inlägg
  • Minifer

December Bebis 2010 :)

MalakiW skrev 2010-04-23 21:30:29 följande:
    ah smart! :D. Tänkte inte på det! Det låter som att tunikor med skurning under bysten är ngt att satsa på. Har helt kommit av mig vad det gäller klädinköp eftersom man inte vet hur "stor" man kommer att bli... ;D
    det som är viktigast att tänka på (upptäckte jag när jag växte ur min brudklänning sisådär två veckor innan bröllopet) är att se till att ha flexibel söm under bysten, eller resår. Hela bröstkorgen utvidgas (plus brösten naturligtvis, hihi). Jag gick från 75 runtom till 85 sist. På indiska och Hm finns linneklänningar (alltså som långa linnen, inte tyget lin) somvar toppen att ha sist! Jag har en svartrandig på gravidbilderna på första sidan i mitt galleri om du vill kolla! Annars körde jag mycket vida grejer och knyta band under bysten (som där jag har svart tunika med rött band) Strech is da shit =)
  • Minifer
    Jerseygirl skrev 2010-04-23 21:48:51 följande:
    Jag hoppas på en varm maj! I ett anfall av total förnekelse köpte jag en sommarklänning i rak modell... märkligt.  Kommer inte kunna ha den en dag efter vecka tolv skulle jag tro, även om jag tog den en storlek större än vad jag brukar ha. Men den var väldigt söt och somrig... Men, men alla sätt att bearbeta måste provas. Måste bara berätta: min gynekologs sköterska säger inte att jag är gravid utan "i omständigheter" visst är det gulligt.
    äh, du kommer ju inte vara gravid restan av livet
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-23 21:50:47 följande:
    skrattar jag som gifter mig i okt haha och i dec kommer bebisen jag kommer inte komma in i min kläning
    ooh gör du, grattis!! du behöver nog en rejäl då ja=) ahr du skaffat klänning redan?
  • Minifer
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-23 22:03:05 följande:
    Minifer: Jag har en som just nu håller på att designa min brollopskläning Jag betallar hon köper tyget och gör kläningen åt mig så jag slipper köpa och beställa och vi hysterisk brud 2010-10-10 
    vad skönt!! hurra!!
  • Minifer
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-23 22:08:38 följande:
    Hehe lättad hur har du gjort har du köpt din ?
    jag köpte min, sedan fick den ändras lite veckan innan bröllopet, men det gick bra =)
  • Minifer
    MalakiW skrev 2010-04-23 22:14:36 följande:
    ah - snygga outfits som du hade i dina bilder! Stretch är viss da shit ;) Har typ noll tunikor med söm under bysten, så man kanske ska köpa in några ;)
    åh tack, jag eh, har en tendens att ha randigt lite väl ofta, haha!

jag är helt darrig, vet inte om det är graviditeten eller lågt blodsocker, gah! Vill ju inte gärna käka precis innan jag lägger mig.
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-23 22:42:24 följande:
    Precis hehe och min dröm har ALLTID varit gifta sig höggravid min mamma gjorde det med mig
    hihi min mamma med. Och mamma började fnissa så mycket under vigseln eftersom prästen sa fel namn, så alla trodde hon skulle föda och stor förvirring uppstod, hehe!
  • Minifer

tjupp, nu har bvoi spelat in reklamfilm hela dagen, hurra! Har fått snusa på två femveckors bebisar, åååh vad små de är och åååh vad mysigt och gud vad jag längtar!

Efteråt stack vi till IKEA (vilket jag uppernbarligen inte är ensam om, hehe), vi köpte lite småprylar bara, det vi ville ha fanns inte =(

• Minifer

fast för att få gravidmage måste livmodern titta upp bakom blygdbenet, och det gör den inte än på några veckor, så är nog fortfarande svullnad =) Själv är jag svullen som en säl, haha

• Minifer
    MalakiW skrev 2010-04-24 17:20:08 följande:
    ahah - oss gravida sälar emellan ;) När tittar livmodern upp? :P
    runt v 12 tror jag
Svar på tråden December Bebis 2010 :)