Mopplis skrev 2010-05-08 22:23:48 följande:
Jag går med småblödningar här- och de kommer inneifrån slidan inte nått annat.Är rädd och ledsen som tusan även om det *peppar peppar* verkar avta igen.Alla är snälla o peppar mig med de vanliga " det är vanligt med blödningar och kärklen brister osv osv"Men inget hjälper- jag vet allt sånt men ändå känner jag mig helt maktlö
s.Om det ska hända min lillebebis nått så låt det hända nu, ovissheten gör mig galen.Jag är inte positiv eller negativ- är helt likgiltig för jag vågar inte tänka på än det ena än det andra.Min sambo är bortrest och och jag vill inte tynga ner hans mini semester med sånnahär nyheter- men det är ju egentligen bara han jag vill ha som min positiva förstärkare.Tack för att jag får gnälla av mig iallafall, hjälper lite
Usch och fy och förstår din oro! Blöder det på "riktigt" eller är det typ bruna flytningar? Klart du ska avreagera dig här - vi finns ju här för dig!
Ring och kräv tid för ett VUL det ska du ha - så du kan slappna av! Håller tummar och tår för att allt är som det ska vara. KRAMAR I MÄNGDER!