December Bebis 2010 :)

Min mammas vän som är barnmorska har kikat på bilderna från RUL på facebook, tyvärr är de ju lite suddiga eftersom man har fotat rakt av med mobilen men hon gissar på att det är en pojke som ligger i min mage
Mkt pga att den har så tydlig näsa redan HAHA, ska bli spännande och se om hon har rätt:)
                    Min bebis håller mig redan uppe om nätterna, man kan ju undra vad det e för galning som kommer ut i december
. Nä det e väl inte bara Litens fel men jag vaknade två och behövde kissa, sen var jag hungrig så tog en kopp varm mjölk och försökte somna om men det gick verkligen inte. Så tjugo i fyra gav jag upp, ska ju upp fem o jobba iaf, blir en spännande dag *gäsp*.
Pappan till barnet är också vaken och vi har messat lite tills han ringde istället. Han ska kolla på hus imorrn som finns att hyra och vill att jag följer med och tittar. Han vill att jag ska hyra hus nr två som samma person äger. Försökte måla upp hur fantastiskt det skulle vara för mina hundar att bo där ute och kunna springa fritt, haha han vet vad som betyder något i detta hem iaf. Sa att han vill ha sin lilla unge nära sig helst hela tiden.
Att jag redan har skrivit kontrakt på min nya lägenhet lyssnade han inte på. Inte att jag inte har körkort heller för han säger att han är beredd att betala det för mig bara jag flyttar dit jag med.
Men jag undrar jag om han tänker framåt, gör män det?
Om han nu inte vill leva med mig, vilket han säger att han inte vill, vill han då ha mig 150meter bort? Blir inte det om något jobbigt när han skaffar annan familj, för det kommer han ju tyvärr göra någon gång
. Jag med förstås, kan ju inte vänta på honom hela livet.
Så jag lovade att följa med honom imorrn- eller sen blir det ju. Tack gode nånting för att jag e ledig på torsdag för jag kommer vara helt slut! Måste greja här i lägenheten innan jobbet också för det kommer en tjej hit och kollar på den idag klockan 17. Alltid ska allt vara samma dag!
Åka och titta gör ju inget... 

Kanske börjar han tänka om...om nu män gör det ![]()

Sara ondar moma 
tusen tack ni har nog rätt.
Jag ska bara koppla av och tänka på att allt kommer att se bra ut och an våran anonymis är en frisk lten bebis i magen och sover och leker då mamma inte känner av å natten 

Jag ska bara inte tänka på det jobbiga utan tänka på att vi sen ser ett hjärta och sen kan köpa första babyplagg till sötnosen.
 förstår att det inte är lätt när väl tankarna har satt sig men du gör alldeles rätt i det:).

.