December Bebis 2010 :)
Ojdå, la mig vid tio i morse för att "sova lite till". Jo tjena, vaknade för en kvart sedan haha!
Usch nu vill jag bli frisk, inget kul det här :(
Ojdå, la mig vid tio i morse för att "sova lite till". Jo tjena, vaknade för en kvart sedan haha!
Usch nu vill jag bli frisk, inget kul det här :(
Tack :)
Ang flytningar så har jag inga alls och har inte haft sen min gigantoflytning härom natten, om man inte räknar med blodet.
Ang fixering så fixerade sig vår i vecka 33+ tror jag.
Jag har också tryck neråt och massa förvärkar. Känns som jag ska bajsa ner mig då och då haha.
Usch, Inget är kul just nu. Är så nedrans förkyld.
Ni som har barn sedan innan, HUR känns värkar? Går de att beskriva?
Tack! :)
Nää-ä, vad ont jag har överallt. Huvudet, käkarna, tänderna, ögonen, höfterna, magen, näsan.. Haha. Jag vill vara friiiiiiisk, och den enda smärtan jag vill ha är värkar!
Hade lite värkar i natt för övrigt, dock rätt oregelbundna och sen försvann dom efter ett par timmar. Snacka om besvikelse. Tur att jag inte sa nåt till sambon haha. ![]()
Grattis till de nya bebisarna! :)
Åh, grattis nhjärtad! Avis till Max!
Färdknäppen känns inte som ett alternativ när jag är såhär sjuk, kommer gå från osexigt till groteskt hahaha!
Ang min sambo så har han varit lika engagerad som jag, varit med på allt, shoppat, förberett. Så han har verkligen varit (och är) intresserad!