Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Ojdå, la mig vid tio i morse för att "sova lite till". Jo tjena, vaknade för en kvart sedan haha!
    Usch nu vill jag bli frisk, inget kul det här :(

• Momalicious

Ang flytningar så har jag inga alls och har inte haft sen min gigantoflytning härom natten, om man inte räknar med blodet.

Ang fixering så fixerade sig vår i vecka 33+ tror jag.

Jag har också tryck neråt och massa förvärkar. Känns som jag ska bajsa ner mig då och då haha.

Usch, Inget är kul just nu. Är så nedrans förkyld.

• Momalicious

Nää-ä, vad ont jag har överallt. Huvudet, käkarna, tänderna, ögonen, höfterna, magen, näsan.. Haha. Jag vill vara friiiiiiisk, och den enda smärtan jag vill ha är värkar!
    Hade lite värkar i natt för övrigt, dock rätt oregelbundna och sen försvann dom efter ett par timmar. Snacka om besvikelse. Tur att jag inte sa nåt till sambon haha.

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Åh, grattis nhjärtad! Avis till Max!
    Färdknäppen känns inte som ett alternativ när jag är såhär sjuk, kommer gå från osexigt till groteskt hahaha!

Ang min sambo så har han varit lika engagerad som jag, varit med på allt, shoppat, förberett. Så han har verkligen varit (och är) intresserad!

• Momalicious
    NhjärtaD skrev 2010-11-26 14:27:37 följande:
    Ne vänta tills du är pigg krya på dej!!
    Tack vännen, och lycka till! :)
    mamma smurfen skrev 2010-11-26 14:17:14 följande:
    *s*

Såg denna länken i en annan tråd....handlar om ljudnivån på BB...
    Vad säger ni om detta?

www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8183922.... 
    Jadu, det där med att "vuxna människor borde kunna behärska sig" var typ det dummaste jag läst idag. 

• Momalicious
    Emelle skrev 2010-11-26 15:15:11 följande:
    Ja det var ju fruktansvärt dumt uttalat.
    DOCK tror jag (och BM på vår föräldrautb. sa det samma) att istället för att "skrika" bort kraften, stäng munnen och låt vrålet komma ut som en krystvärk, från magen.
    Jag har faktiskt aldrig (ännu) skrikit el vrålat under mina förlossningar. Och jag kan säga att det är INTE för det inte gjort ont, för det har varit för djävla ont i mellanåt. Men jag har riktat all all all kraft neråt magen!
    Vill man sen skrika, och känner att det ger massor kraft tycker jag VERKLIGEN att mna ska göra det. BM får väl ha öronproppar då om det blir ett problem för dom!!

Sandragumman-
    Grattis. Såå avis på de så har sina datum satta!!

Själv har jag hållt på med adventspyntet hela dagen och det tar såå lång tid. JAg blir helt slut!!
    Jag orkar INENTING längre. Sen så måste vi handla och åka till typ tre till affärer innan kvällen när sambon slutat jobba och i morgon är det fotbollscup HELA dagen med pojkarna. Vi åker vid 7.00 och är inte hemma förren 18.00 tidigast.
    Jag kommer alltså vara ett VRAK i morgonkväll!
    Åh din stackare! Förstår att du inte orkar. Varför stannar du inte hemma imorgon och bara vilar då? En dag klarar de sig nog utan dig! :) Kram {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)