December Bebis 2010 :)
Lillebrors hjärta slog 154slag och storasyster var med och lyssnade.
Hej alla!
Nu är jag hemma efter en minivecka i Ängelholm. Är så sant som det är sagt: Borta bra men hemma bäst!
Ska bli såå skönt att sova i sin egen säng och jag sitter gudomligt skönt i vår soffa. Köket hemma känns enormt och katterna har vi saknat ihjäl oss efter!
Tur att man vet att de haft de bra med brorsan som husvakt!
Imorgon tänkte jag ladda upp lite bilder från veckan och sen är det dags för ny magbild: är 23+1 idag. Lillebror bökar som tusan därinne och hela magen väller upp på olika sidor-är så häftigt att man kan se det nu med!
Tänk att han väger ett halvt kilo och är 30cm lång därinne
häftigt!
Nästa vecka åker vi och beställer barnvagnen förresten!
I måndags så beställde jag vagnen och bilbarnstolen.. Känns skönt att ha det avklarat.. Nu har vi fixat dom större grejerna till bebis, nu är det bara kläder och sånt småfix kvar. :)
Igår hittade vi vårt drömhus så på måndag ska vi på banken och höra oss för om månadskostnader osv.. Skulle ju vara fantastiskt om vi hann flytta in i huset innan bebis vill komma ut. :)
Nu har vi precis varit och beställt barnvagnen!
EL CityCross med denna citykorg (Charleston):

och sittdelen med fotsack som vi fick på köpet i silvercheck:

så idag betalade vi 1000kr i handpenning så nu är det "bara" 6570kr kvar att betala när vi hämtar ut den.
Så SKÖNT att ha detta gjort iaf och vi är såå nöjda!
Ondar och NhjärtaD: Tack!
kul att ni oxå tycker om den!
Idag har vi styrt massa med trädgården sen vi kom hem. Så skönt att få lite ordning på den! Sambon håller på med markstenen på framsidan och vi börjar se ett slut på eländet.
Jobbar ni också i trädgården ni som har? Tycker det börjar bli jobbigt att böja sig ner och har jag suttit på huk gör det skitont sen när jag reser mig..spänner i nedre delen av magen.
idag har jag också varit på MVC och här såg allt toppen ut! Vad skönt! 
v.25+0 idag:
fosterljud:147
sf-mått:26
järnvärde:116
socker:4,1
blt: 110/60
vikt:70,5 (+5,5kg)
fick min nästa tid den 23/9 och kommer då vara i 29+1, är det samma för er andra ungefär?