Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-06-19 12:02:39 följande:
    www.barntotal.se/index2.php?option=com_conten...

Läs en bit in på den texten.
    Det kan ju skilja några millimeter men det hade ju inte varit någon vits att ha RUL just vid denna tiden om det inte var för att man kan fastställa graviditeten såpass bra :) Så fram till vecka 20 är alla foster lika stora (så när som på nån millimeter hit och dit)
    Okidoki. Jag ifrågasätter allt tills jag känner mig överbevisad, så det är inte något "tjafs" från min sida. Det är min personlighet ^^

Över till något helt annat. Hur går det för er andra att ha sex? Tungan ute Jag kan inte alls hålla på "som förr" får då blir jag jätteöm. Kanske inte är så konstigt..
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-06-19 13:35:02 följande:
    Förstår, jag är precis likadan ;)

För mig går det bra med sexandet, vissa dagar är jag dock öm runt livmodertappen så då får han ta det lite lugnt och inte tränga in så djupt så vissa ställningar skiter vi i men annars tycker jag bara det är alldeles fantastiskt bra haha. 
    Höhö. Underbart ^^

Ja, här blir det inget djupgående minsann! Men han verkar inte klaga, min lust är det inget fel på iaf, haha!

Nu ska vi fira vår ettåriga förlovningsdag genom att mysa i soffan. Är ådåligt väder så blir bara inneaktiviteter idag.
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-06-19 13:53:38 följande:
    Åh mysigt! Vi får vänta till november för att fira vår ettårsförlovningsdag haha. 

Min lust är inget vidare, jag tar inte initiativ till sex. Dock kan det bero på att jag mår illa och bara känner BLÄ för gungande rörelser Men märker att jag är mycket känsligare vid sex så när vi har det tar det inte många sekunder förrän jag får orgasm i alla fall haha. Inte fel! Hoppas illamåendet lägger sig helt snart så man kan ha ordentligt med sex fram tills FL för efter lär man väl inte vilja/kunna på ett tag ^^
    Hihi ^^

Haha nä då skulle inte jag vara så sugen heller.. Jag är bara illamående om mornarna så dagar, kvällar och nätter är jag redo för lite aktion! Haha..

Och jag gick in i vecka 14 idag. Tiden går som sagt fort.. Glad
  • Karttikeya

Är det foglossning jag börjat få, tro? Har ont i svanskotan som strålar ut mot sidorna av den. Känns ju lite tidigt, är bara i vecka 14.

• Karttikeya

Ja oj vad man längtar till RUL. Har inte mitt förrän 30e juli, så det är ett bra tag kvar. Känner mig verkligen inte gravid heller, förutom magen som faktiskt börjar växa.. Så man vill se den lill* därinne så att allt är bra!

• Karttikeya
    skogsbollen skrev 2010-06-23 08:29:29 följande:

En liten skojig grej bara:
    Häromkvällen, när jag och vår 21-månaders tog ett dopp i badkaret, så konstaterade han efter noggrant undersökande att "mamma ha ingen snopp".... När jag hämtade honom på dagis igår så var det det första han sa, dvs "mamma ha ingen snopp", så just den frasen hade nog de flesta på dagis hört vid det laget

Haha naaaw. Lustigt att han kom på det nu? Flört
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-06-24 10:40:33 följande:
    småstadsböna:
    22 dec här o du 23 dec hihi inte illa
    grattis till vecka 15 imon
    Och jag den 24e.. ^^
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-06-26 00:06:09 följande:
    Wiiiiie, nu är jag i vecka 14! Min sambo sa idag "alltså, växer din mage typ varje dag eller?! du ser jättestor ut" hahaha. Väldigt gulligt sagt. Men känner mig större för varje dag. Mina bh:ar som jag köpte för mindre än en månad sen är förresten försmå nu. Skiiiiitkul verkligen!
    Och jag är i vecka 15 Flört Grattis till oss! Min mage växer ocskå, men det ser ganska lustigt ut för den växer typ uppifrån. Svårt att förklara, men hela magen är liksom svullen. Ser ut som jag är betydligt längre gången, om man tittar noga. Men jag har så stora kläder på mig så det är ingen som kommenterat ännu och resten vet om så inga kommentarer har jag fått.. Tuttarna växer dom också, haha.. Fast mina växer nog inte lika fort som dina. Kan fortfarande ha bhn jag köpte för två veckor sedan, men det börjar bli trångt!
  • Karttikeya

Jag har inte den blekaste om vad jag får.. Ska bli jättespännande att se, efter förlossningen!! Skrattande

Svar på tråden December Bebis 2010 :)