Minifer skrev 2010-05-09 17:42:47 följande:
men näää vad muuu! =( Om du (och majmamman) vill kan du ju köpa sådana där stickor på apoteket och kolla själv hur det ser ut med äggviteläget i urinen. Jag hade tänkt göra det när jag en dag blev supersvullen i slutet av graviditeten, men så gick vattnet i stället, så det var lätt förklarat!jag har också känt fladder, mina tarmar fladdrar ruskigt likt bäbis höhöhö! Tror dock personligen inte på att man kan känna något så tidigt. :) Embryot börjar ju kunna röra sig när det är typ 4 millimeter stort.Jag har legat i sängen med supermigrän hela dagen, tredje anfallet på typ två veckor, liiite störigt!!! Var ju bra att det inte avr på en vardag i alla fall, för då hade jag nog sålt sonen till någon förbipasserande karavan =)
Ja visst är det :(. Men men... det kanske får mig att tagga ner lite, tar på krafterna att gå omkring och supernoja... men varje gång man går på toa är man rädd för att det ska vara färskt blod i trosan.. men so far soo good ;) Jobbigt med migrän! Hade det för någon vecka sen och har inte haft det annars sen jag gick på högstadiet.. Trodde det växt bort...
3 barns mamma84 skrev 2010-05-09 16:31:30 följande:
Sablans finnar som ska komma nu ja jag har bara 2 st får aldrig finnar men det ska bort sen..Fick en under läppen och det bara stack till o så tittade jag o såg att det var rött o det var en finne som kommit.har oxå sovit på soffan slocknade är så trött.Och sen kände jag något häftigt något som rörde sig snabbt i magen hihi ''fjäril'' ja den 12 maj så står det att då ska emryt röra sig och 19 maj så är det en foster
Kan ni (2barnsmamma och Minifer) förklara lite mer vad ni menar med "fladder"? Kanske det man har när man tror att man har ngt annat? Känns det typ som om man skulle ta en bommullstuss och fluffa lite på magen?