Inlägg från: Ninnie81 |Visa alla inlägg
  • Ninnie81

December Bebis 2010 :)

Ninnie81 skrev 2010-09-29 19:52:40 följande:
    en liten fråga...bilden på bebis är i vecka 18 frammifrån så de som är högst upp på bilden är ansiktet...ögonhålorna och de....men om man kollar längst ner på bilden Vid mitt vackenmärke är de nå ljusare bloppar.ser ut som ett V med 2 bollar på...va tro ni att de kan vara? kan de vara äggstockar eller är de snopp och kulorna...sj så undrar ja inte om de kan vara äggstockarna...nån som kan säga va de tror eller rent av ser va de är?

är d ingen som vill provgissa på va de kan vara de där lilla V med2 bollar på??

Så himla kul för er som varit på 3D.  skulle gärna vilja fara och kollar på bebis igen...tänkt brudar börjar vara nedräkning snart...går in i v.31 på lörd...spännande
  • Ninnie81
    trav3lla skrev 2010-09-30 09:24:50 följande:
    Usch.. och för mindre än ett år sedan åkte min mamma in (10 nov) oväntat på sjukhus p.g.a gallstensanfall som utvecklades till helt annat och efter tre veckor (1 dec) dog hon på intensiven på DS. Så orättvist och ruskigt sorgligt särskilt nu när jag väntar första barnet ingen att fråga om "hur hade du det när jag..?"
    Tankar till dig Ninnie81!
    ja visst är de, man blir som förbannad eftersom de har så mycke kvar av sitt liv. min mamma hann bara bli 63 år...och de tycker jag inte är nån ålder.

förstår hur du känner för ja vänta min andra son då och hon var den enda som vi hade berättat för då.

beklagar din sorg med
  • Ninnie81

ida är ja så äckligt trött. Tog mig en evighet att somna igår pga sd sen har ja känt av magen och bebis hela natten. Sen på de har ja trängts med 2 ungar i sängen som ligger som klistermärken på mig....ska snart lägga mig och sova

• Ninnie81

gu va avis jag blir på er som får göra TUL. vi har de inte här..lite pissigt tycker jag.

har varit hos BM idag och allt såg jättebra ut

v.32

sf-mått 31 cm (så jag ligger på mittenkurva?
    blodtrycket 116/70
    Tog inge socker eller järnvärde. angående järnvärde tyckte hon att ja skulle ta de nästa gång. sist hade jag 112.
    vikt: -1 kg sen inskrivningen
    bebis hjärtljud 144.
    bebis huvud ligger neråt nu.

ska dit om 2 veckor igen.

• Ninnie81
    Jessika82 skrev 2010-10-12 20:01:59 följande:
    Hej på er. har ringt förlossningen ikväll.... det känns som bebisen är på g....
    men oj...men vilken vecka är du i nu...varför tror du de??+ hoppas inte för de är ju lite väl tidigt
  • Ninnie81
    Jessika82 skrev 2010-10-12 20:19:28 följande:
    det är klart jag gör
    men ja hoppas att den väntar nån vecka till...ska hålla tummar och tår...som sagt du får hålla oss upprättade...får se om er bebis blir trådens första
  • Ninnie81
    NhjärtaD skrev 2010-10-12 20:45:08 följande:
    ne trådens första bebis har redan kommit
    va har den...vems då??? har ja missat de...nu känner ja mig väldigt lost
  • Ninnie81

men nu blir ja nyfiken...har en bebis redan kommit???????

• Ninnie81
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-12 22:00:41 följande:
    Vad det MFJG som fick bebis ??
    men när då????? då har ja totalt missat de
  • Ninnie81
    Jessika82 skrev 2010-10-12 22:22:45 följande:
    Här är första december bebisen
    aha...då har ja missat de...skönt att hon mår bra OCh grattis Mrs T till lilltösen
Svar på tråden December Bebis 2010 :)