December Bebis 2010 :)

NhjärtaD Grattis till tösen!
min lilla blev beräknad till 2700 idag och då är jag i v 36+0 så hon kommer att väga ca 3000 när jag sätts igång i v 38+0 sa läkaren idag. Skönt att du fått ditt datum nu.
Sicken sötnöt, och lik sin bror ser det ut som.
Vilken natt jag har haft, svårt att somna låg och vred och vände på mig fast det gör jätte ont när jag väl somnade så vaknade jag lika fort igen.
sedan så vaknade jag av att jag hade sådan värk i magen fick andas igenom den men den släppte aldrig, försöker väcka manen men han sover som en sten orkade inte lägga mer energi på att väcka honom, Så jag får helt enkelt ta mig till toan själv, krypande var det som funkade så det gick inte fort samtidigt som jag hade dunder ont, väl på toan kommer det tre droppar kiss och efter det släppte det som tur va. Somnade om och började drömma mardrömmar och vaknade av att jag grät men jag kommer inte ihåg vad jag drömde efter det hade jag svårt att komma till ro och somna om ordentligt igen.
Men nu är det bara 12 dagar kvar tills vi kanske får våran bebis. Får köra många färdknäppar så att jag är tillräckligt mogen tills bedömningen.
Hej!!
Igår kl 03,20 så föddes min son.
Har massor av sammandragningar, hoppas på att dom gör någon effekt.
Vem var det som hade en bra länkt till en sida med dykmetoden??
Verkar som allas förlossningar starar med vatten avgång
I dag har inte varit någon rolig dag
har så ont i både fogar och magen men det närmar sig för varje dag i morgon är det bara 8 dagar kvar
om jag härdar ut så länge.
Någon som blivit igångsatt med ballong?