Inlägg från: Småstadsbönan |Visa alla inlägg
  • Småstadsbönan

December Bebis 2010 :)

linasmama skrev 2010-11-30 14:40:19 följande:
    Ett tips tjejer! Försöker er inte på att göra rent ugnen nu med stora magarna, jag har såå ont överallt nu och ändå nådde jag inte in riktigt så blev inte helt rent.. Drömmer
    Ha ha gjorde det i går och jag kan hålla med om att det inte är att rekomendera
  • Småstadsbönan

NhjärtaD Grattis till tösen!

• Småstadsbönan
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-30 17:03:39 följande:
    Hej flickor allt gick bra med kontrollet och jag kan säga att jag grät av panik idag och räddsla av att snart bli 3 barns mamma
    E jag redo hur kommer detta att gå ??
    Ja som sagt Tillväxtkontrollet gick bra vecka 36+6 idag och han väger enligt scanning 3,890kg OM 8 dagar kommer han ut till oss och vi har 3 barn plötsligen han är beräknad väga nästa onsdag 4,300g och BF är han beräknad väga 5,600g
    Så ja på onsdag den 8/12-10 ska jag ha mitt planeradsnitt
    Tror at du kommer att fixa det galant med tre barn 3890 Förvånad min lilla blev beräknad till 2700 idag och då är jag i v 36+0 så hon kommer att väga ca 3000 när jag sätts igång i v 38+0 sa läkaren idag. Skönt att du fått ditt datum nu.
  • Småstadsbönan

Sicken sötnöt, och lik sin bror ser det ut som.

• Småstadsbönan

Vilken natt jag har haft, svårt att somna låg och vred och vände på mig fast det gör jätte ont när jag väl somnade så vaknade jag lika fort igen. sedan så vaknade jag av att jag hade sådan värk i magen fick andas igenom den men den släppte aldrig, försöker väcka manen men han sover som en sten orkade inte lägga mer energi på att väcka honom, Så jag får helt enkelt ta mig till toan själv, krypande var det som funkade så det gick inte fort samtidigt som jag hade dunder ont, väl på toan kommer det tre droppar kiss och efter det släppte det som tur va. Somnade om och började drömma mardrömmar och vaknade av att jag grät men jag kommer inte ihåg vad jag drömde efter det hade jag svårt att komma till ro och somna om ordentligt igen.

Men nu är det bara 12 dagar kvar tills vi kanske får våran bebis. Får köra många färdknäppar så att jag är tillräckligt mogen tills bedömningen.    

• Småstadsbönan
    ensammamma skrev 2010-12-02 13:06:08 följande:

Hej!!

Igår kl 03,20 så föddes min son.

Grattis!!! hoppas allt gått bra.
  • Småstadsbönan

Har massor av sammandragningar, hoppas på att dom gör någon effekt.

Vem var det som hade en bra länkt till en sida med dykmetoden?? 

• Småstadsbönan
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-02 20:51:04 följande:
    Vem var det som skulle få snitt ?? var det Lallan ??
    Hon väntade väll tvillingar så jag tror hon skulle få det.
  • Småstadsbönan

Verkar som allas förlossningar starar med vatten avgång

I dag har inte varit någon rolig dag har så ont i både fogar och magen men det närmar sig för varje dag i morgon är det bara 8 dagar kvar om jag härdar ut så länge.

Någon som blivit igångsatt med ballong?

• Småstadsbönan
    Saliva123 skrev 2010-12-05 21:04:53 följande:
    Jag blev igångsatt med ballong med min dotter. Allt gick jättebra! Hade havandeskapsförgiftning, blev igångsatt v.40+4. Tog 7 h från första värken, krystade ca. 20 min. Ska du sättas igång? När och varför?
    Hur lång tid tog det för värkarna att komma efter att dom hade använt ballongen??

Den 14 skall jag till förlossningen och blir igångsatt om jag är tillräckligt mogen. Jag är stomi opererad och under denna graviditeten så har jag så mycket komplikationer pga den. Jag blev igångsatt förra gången med då i v 40+1 och pga immunisering och inte med ballong som dom pratat om denna gången.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)