December Bebis 2010 :)

Jag har varit fru nu i 1½ månad, vi gifte oss på Nemis dop!
GRATTIS CISSI! Du är så snygg!
(ja ni är fina båda två såklart ;))

(ja ni är fina båda två såklart ;))

Hm, eftersom jag är inne i en svacka där jag känner mig enormt (!) oattraktiv så har min sexlust dött.. Annars brukar vi köra på 2 gånger i veckan eller så.. Känns konstigt att inte ha sexlust, jag har alltid varit mycket för sex.. Tycker synd om min man..
Nu laddar jag inför arbetsveckan from hell i princip. Är bara ledig på torsdag och i helgen går jag 7-11 + 16-22 både lördag och söndag.. Tjoho!
Ja samma sak för Tim, han blir dock aldrig "otrötslig" längre.. Vi har haft vår beskärda del av det. Men det kanske blir så igen, vem vet.
Jag har så ont i mitt bäcken och min rygg så jag vet inte var jag ska ta vägen.. Vårdcentralen ringer upp 8. Får jag pronaxen ustskrivet blir jag galen........
Känns som foglossning, fast värre!!!!!! Hela bäckenet och ländrygen smärtar, kan inte sitta, köra bil, diska, gå utan att det gör ont. Det enda som inte gör ont är att ligga ner, men det kan man ju inte göra hela tiden..
Har spiral alltså, så ingen tror jag är gravid
Har precis träffat världens bästa läkare tror jag! Han var verkligen noggrann och gick igenom vad som kan tänkas ha orsakat den inflammation jag har i ryggen. Han trodde att jag gjort någon slags överbelastning och kanske att det kan ha att göra med att jag ramlade för tre veckor sedan. Satte mig ju rätt på arslet och det kan tydligen göra att kotorna tillfälligt trycks ihop. Att jag har ont i bäckenet trodde han var för att jag går fel pga ryggont (fick ju ont i bäckenet först några dagar efter att det i ryggen började) och att jag ju faktiskt fortfarande är skör, men OCKSÅ för att jag TRÄNAR! HAHA! Så nu ska jag inte träna på två-tre veckor för att känna efter, sen ska jag sätta igång igen. Men jag tror jag smyger mig in och gymar lite iaf :) Behöver ju inte hoppa och zumba o ha mig. Fick även Panocod utskrivet, hör och häpna! =) Hellre lite trött som man blir men smärtlindrad, än att ha så här jävla ont. Tänk att det finns bra läkare ändå! =)
Ja här tog det typ två månader innan Tim drack vatten ordentligt, och han har ju ätit enbart fast föda länge nu.. Nu älskar han vatten =)
18.30-5 i egen säng, kommer till vår säng och sover till 07.30. Helt okaay. Andra nätter brukar det vara 19.30-5 i egen säng, kommer till oss och sover till 7.30. Typ.
Tim har inte ätit på natten sen han var ungefär 3 månader. Han bara vaknar för napp eller "för att".
Det verkar som att Tim håller på att få två hörntänder i överkäken?! Är det ens möjligt?? Eller är det tänderna brevid dom stora framtänderna som kommer snett uppifrån liksom? Knas..