Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2011-09-14 15:41:00 följande:
    Han är ju nu 42år och nakoman och en idiot !!
    Och vi planerar nu giftemål 2013 så då tar sambon över 
    Även om han är en narkoman och en idiot så tjänar du på att berätta sanningen, så tidigt som möjligt. Det är inte svårt för henne att få reda på att hon är adopterad när hon är äldre och om hon gör det så kommer hon att vända sig mot dig med ilska för att du inte har sagt något.
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    LillSnurr82 skrev 2011-09-14 16:34:19 följande:
    Inget plus här, men mens :( så bara att kämpa nästa månad. ÄL 27-29 september.

Hur går det för dig aprilbarn?
    Trist
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Vår BVC-ssk sa att de har slutat med Boel för klockorna tillverkas inte längre, istället kör man ett frågeformulär och går vidare med tester på barn i riskzonen

Cornelia sover ca 20-06.30, somnar själv, men får stoppa i nappen några gånger på natten.

• Mysmamma70

Jag tycker att det är jättekul att jobba halvtid och får massor av energi av det

Vem var det som ville ha hjälp med CV?

• Mysmamma70

Hoppas du hittar ett bra jobb NhjärtaD, jag ser fram emot min första lön nästa månad

• Mysmamma70

Fler som är morgonpigga? Här vaknade vi 5.30

Libero stl 3 passar perfekt ännu på smalisen

Ha en underbar dag, mammasmurfen! Själv ska jag packa ner en flaska skumpa och tillbringa natten på spahotell med min syster

• Mysmamma70

Suzzy, du kan göra veg lasagne, finns jättegoda spenatlasagneplattor

• Mysmamma70

Suzzy, vi har köpt dem på CityGross, nu är de slut så jag vet tyvärr inte innehållet exakt. Kolla i din affär.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)