Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

MFJG skrev 2010-10-27 12:20:00 följande:
    Lussebullar bakade jag för några dagar sen! GOTT!! Men dem tog slut dag 2 ;)
    Ska baka saffranskladdkaka idag och kladdkakemuffins..=) 
    Fan på dig hahaha jag måste be mamma skicka till mig saffran då det inte finns här i danmark alls sen ska jag baka o baka ååh längtar till 1 advet oxå
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-10-27 12:55:50 följande:
    Hahahaha vad gör du ?
  • 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-10-27 12:41:07 följande:
    Vem säger att man måste ha plats i frysen.. Vad sägs om att äta direkt..? Drömmer
    Håller med dig visst blir man smart som gravid Tungan ute
  • 3 barns mamma84
    Jessicka:
    Stort grattis till er och sonen en snabb kille rent ut sagt haha

Jag tror att jag är näst sist innan min pojk kommer till värden Drömmer han lyssnar iaf på sin älskade mamma Tungan ute
    Nu ska jag och sambon hämta barnen hihi eller kanske en snabbis innan (dregglar)
  • 3 barns mamma84

Nu har jag tagit magbild ska lägga in dom nu kan säga att jag själv tagit bilderna som innan så jag e STOLT!!!

Ni får säga vad ni tycker det känns pinsamt men nu jävlar har jag oxå gjort detta

• 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-27 22:07:43 följande:
    Haha så söt du e Majmamman e numera jag:-P  ja inte lätt o hålla reda på alla,hihi! Oh ja,vi hade så mycket o göra då har de fortf,men nu jobbar ja ju inte längre (hp) så känns lite bättre,har ju mer tid o sitta här,hihi!

Ja i början va de  lite oroligt med,en del fick missfall osv
    NhjärtaD skrev 2010-10-27 22:01:50 följande:

Majmamma är juh numera Willes mamma

Men Ondar har vi frågat efter för ett tag sen ja, men fortf inte hört nått

Åhhhhh vad jag längtar efter bebis nu!!!!!!!!!!!! vill vill vill vill ha den nu!!!

GRATTIS Jessika!!!!! ÄNTLIGEN!!!

Ne man undrar ibland vart de tog vägen,men de kanske hitta nåe annan tråd el inte har tid el lust o va inne här:-PAj då...bostadslös,inte skoj,hoppas de går bra för henne o bebis!
    När vi började här hur många fick Missfall ?
  • 3 barns mamma84
    Haligh skrev 2010-10-27 22:29:30 följande:
    här är iaf en som kikar in och läser varje dag, men inte så flitig som skribent fascinerad över att bebisar redan trillat ut, har inte riktigt fattat att det kan sätta igång redan (bf 25/12)... Grattis till er! Magen växer så oerhört snabbt nu, stor skillnad från vecka till vecka. Har en riktigt livlig en som inte låter mig sova på nätterna(kan inte bara skylla på bäbis, sömnproblem innan också) men inte så kul att sova 4-5 timmar splittrad sömn natt efter natt när man jobbar heltid... Sover ni bra? Tips mottages tacksamt
    Jag sover som en prinsessa om jag inte skulle behöva gå upp o kissar 5 ggr varje natt man blir trött.
    Tips som jag har hihi jag har fönstret öppet och en kudde mellan bennen och sover på höger och vänster sida skavfötter med sambon.

Bf är 21/12
    Tul 30 nov och då ska vi prata med överläkaren så kanske kan tittar ut redan vecka 38

Hur länge ska du jobba ?
    Själv blir jag mammaledig och helsjukskriven nu på fredag
  • 3 barns mamma84
    Haligh skrev 2010-10-27 22:51:22 följande:
    Bullar också upp med kuddar men jag e en sån där som har så svårt att somna om, lättstörd som tusan... Och varje gång måste man gå upp och kissa, tror det är mer psykiskt än att jag verkligen behöver ska jobba tills två veckor innan, så det är lång tid kvar...bm har redan poängterat att sjukskrivning inte är aktuellt (haft mkt sammandragningar o blödningar senaste 3 månaderna, de har kollat med vul och det var visst ingen fara) så i såfall får jag ta fp... Men jag kör på, det skulle kännas trist att gå hemma i höstrusket också, mår jättebra annars! Får man fråga vad du blir sjukskriven för..? Mamma84 alltså
    Oj blödning jag skulle vara jätte orolig fast allt skulle se bra ut med bebben.
    Men så länge du klarar av så håller jag tummen för dig gumman.

Jag blev sjukskriven av min läkare och komunen jobbar på ett äldreboende och jag har lågt blodsocker och lågt blodvärde så jag svimmar hela tiden
    Kan inte stå upp då jag plötsligt rammlar ihop på golvet eller soffan på jobbet.
    Detta har jag alltid haft helt sjukt jobbigt.
    Så jag kan inte längre.
    Sen har jag så stor mage eller hmm enligt mig och många fler som vet vad jag gått igenom jag förstörde min rygg efter jag väntade min son 2008 så han var 5,810g 0 62cm så jag har haft det jobbigt.
    Barnmorskan gissar på större denna gången med så jag ska bara vara hemma och ta hand om mig själv och bara ta det lugnt.
    Så jag kan inte jobba längre

Har inte haft annars något fel som sd eller så men ont i ryggen lite foglossning kommer då o då men inget jag blir störd av utan kan sitta bara o vila lite.
    Jobbade innan 8 timmar men jag blev halvsjukskriven till 29:e och ''jobbar'' 4 timmar 8 till 12 o jag får inte göra något kommer till jobbet och sätter mig ner o ser på när alla andra jobbar.
    Trist!!! men jag får inte jobba längre.
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-10-28 11:40:09 följande:
    Vet att vi skrivit om BB väskan innan men orkar inte leta bakåt Någon som hade en bra lista ele tips? Tänkte börja packa ihelgen
    Har lista på min blogg vill du ha den ?
  • 3 barns mamma84
    Haligh skrev 2010-10-28 10:30:37 följande:
    Herregud, det var verkligen en jättebäbis! Förstår verkligen att det det måste ha varit tungt, och jag antar att äldreboende innebär en hel del tunga lyft och så, vad skönt för dig att blir sjukskriven! Borde inte du kunna få hp med ett sådant jobb..? Och svimningar låter inte alls kul, ta det lugnt så du inte trillar och slår huvudet (eller magen!) i nåt!!

JAg blev skitorolig första bldödningarna (det kommer ju inte så mkt, långt ifrån mensmycket men ändå..) men nu har jag ju vant mig ANtagligen kommer de från sköra slemhinnor! Måste springa tillbaka till min lektion nu; passade på mellan laborationerna
    Hejsan.
    I danmark har man inte Hp alls utan får pengarna från komunen kumunen är bara soc man har här i danmark inget annat.
    Så allt kommer därifrån till o med riktiga lönen kommer från ''kommunen'' fast man inte har dem.
    Konstigt va
    Så sjukskrivning är från dem med.
    Man får inte lika mkt pengar häller utan bara ca 10 .000 kr  varje månad inte mer alls.
    Men om man dubblar så får man oxå barnbidra VAR tredje månad som är då på ca 4000kr för 2 barn.
    Destu äldre barnen blir därstu mer penagr får man då men i sverige är det andra regler.
    Svimming det har hänt flerra ggr att jag inte hunnit till soffan eller stolen och smällt till mig bakhuvudet och inte fattat vad som hänt.
    Men ALDRIG hamnat hos sjukhuset då dom tycker det är väl okej.
    Så imon gud vad jag LÄNGTAR !!!

Har ni massa sex ? kanske därför du får blödning ?
Svar på tråden December Bebis 2010 :)