Haligh skrev 2010-10-27 22:51:22 följande:
Bullar också upp med kuddar men jag e en sån där som har så svårt att somna om, lättstörd som tusan... Och varje gång måste man gå upp och kissa, tror det är mer psykiskt än att jag verkligen behöver

ska jobba tills två veckor innan, så det är lång tid kvar...bm har redan poängterat att sjukskrivning inte är aktuellt (haft mkt sammandragningar o blödningar senaste 3 månaderna, de har kollat med vul och det var visst ingen fara) så i såfall får jag ta fp... Men jag kör på, det skulle kännas trist att gå hemma i höstrusket också, mår jättebra annars! Får man fråga vad du blir sjukskriven för..? Mamma84 alltså

Oj blödning jag skulle vara jätte orolig fast allt skulle se bra ut med bebben.
Men så länge du klarar av så håller jag tummen för dig gumman.
Jag blev sjukskriven av min läkare och komunen jobbar på ett äldreboende och jag har lågt blodsocker och lågt blodvärde så jag svimmar hela tiden
Kan inte stå upp då jag plötsligt rammlar ihop på golvet eller soffan på jobbet.
Detta har jag alltid haft helt sjukt jobbigt.
Så jag kan inte längre.
Sen har jag så stor mage eller hmm enligt mig och många fler som vet vad jag gått igenom jag förstörde min rygg efter jag väntade min son 2008 så han var 5,810g 0 62cm så jag har haft det jobbigt.
Barnmorskan gissar på större denna gången med så jag ska bara vara hemma och ta hand om mig själv och bara ta det lugnt.
Så jag kan inte jobba längre
Har inte haft annars något fel som sd eller så men ont i ryggen lite foglossning kommer då o då men inget jag blir störd av utan kan sitta bara o vila lite.
Jobbade innan 8 timmar men jag blev halvsjukskriven till 29:e och ''jobbar'' 4 timmar 8 till 12 o jag får inte göra något kommer till jobbet och sätter mig ner o ser på när alla andra jobbar.
Trist!!! men jag får inte jobba längre.