Haligh skrev 2010-10-28 14:56:31 följande:

snarare inget sex

jag följde er när ni diskuterade det och vågade inte säga nåt för här är det minst sagt stiltje i sänghalmen... Tror killen min tycker att min kropp är lite läskig nu, han verkar iaf definitivt inte se mig som nån sexgudinna i allla fall..faktiskt rätt tråkigt, inte för att jag direkt försöker förföra honom heller då sexlusten går minst sagt på sparlåga...
Vad spännande att höra om Danmark, inte visste jag att det var så stor skillnad! Låter som ett märkligt system att kommunens pengar ska gå till så mycket..? Vet att det är helt annorulunda i Norge med men mycket kortare föräldraledighet och svindyra dagisavgifter än vad vi har här. Sverige är rätt bra vad gäller barn- och föräldraomsorg måste man ju säga
Detta är tråden för stor-bäbisarna!

Här går man inte på tul men efter magtitt och sf-mått trodde inte bm att jag väntade en sån stor krabat, men sista veckorna har magen växt som tusan så man vet aldrig

Om man inte har friplats som betyder att man inte betalar och då går barnen på dagiset och dagmamman från kl 06.30 till 15.00
Nu går jag på mammaledighet H sjukskrivning och då går dom från 09.00 till 15.30 16.00
Om man inte har friplats kostar det från dagiset för ebba ca 1000kr varje månad och för amadeus dagmamma 2000kr varje månad
Här har man sexlust ojojoj jag är typ sexmissbrukare herregud jag blir KNÄPP om jag inte får något.
Så vi har sex varje dag !!! och 2-3 ggr på en dag !!!

och min sambo älskar min kropp haha älskar honom som fan !!