Utomlands skrev 2010-06-01 15:37:51 följande:
jag har lagt upp nagra bilder fran mitt Ultraljud förraveckan i Mag & Ultraljuds sidan :D jag är mattligt stolt! Den är min min min, ja o pappans förstass. Ha ha ha
Välkommen beingboring!!!
Klart du ska vara stolt  

maddicken79 skrev 2010-06-01 15:47:47 följande:
Ja det är skönt.. Men det har varit många års helvete innan vi ens visste vad det var för något.. dom tog till och med bemärgsprov på mig för dom trodde jag hade canser... Men idag så är det ganska så lugnt.. Jag åt bara kortison i början... Men då var jag väldigt dålig.. Nu är det ju det andra som gäller.. Men finns mycket som jag inte kan äta som t ex såg jag att du får äta järntabletter... Dom gjorde mig lika dålig som när jag har mina skov... Så jag fick järn sprutor istället vilket var betydligt bättre för mig.. =) Hoppas dom ringer dig snart.. Inge kul alls att gå å vänta på att dom ska höra av sig.. =(
usch ja, jag vet  

ja du, vad jag vet så får jag det...
de ringde inte idag heller så imorgon ringer jag, lite irriterad faktiskt, brukar kunna ha överseende eftersom jag själv jobbar inom vården men nu gäller det inte bara mej....
maddicken79 skrev 2010-06-01 15:50:39 följande:
Det är nog väldigt olika var man bor i landet.. Men man kan ju inte annat än att ta deras ord och tro på det.. För man vet ju inte mycket själv egentligen... det är bara att försöka sköta sig själv och sin kropp så bra man kan helt enkelt och hoppas att det går bra.. =) det enda jag är en smula orolig över nu är att jag går ner i vikt.. Men det ändrar väl snart på sig.. =)
Ja precis...
Går ner gör jag nog inte faktiskt...men hoppas det vänder för dej, de har juh koll på dej med väl?
Utomlands skrev 2010-06-01 17:09:51 följande:
Jag ahr redan skrikit ut det gick inte längre ha ha ha! La upp Ul bilderna pa Facebook och plötsligt fick man en massa förvanande men glada mail :D
Åhhh det är så kul  

ÄlskarNova skrev 2010-06-01 18:01:47 följande:
Usch idag blev jag inte glad! 

Imorgon var det ju dags för NUPP-test, men min BM ringde upp mig och sa att det stället jag skulle till hade haft sönder sin UL-apparat. Och jag som är i v.14 börjar ju få panik ang. NUPP då man bara gör det till v.13+6 (alltså sön för min del). Så jag blev såå ledsen och besviken!! Hon sa att hon skulle kolla runt lite i andra kommuner i landstinget om de hade tider och sen skulle hon ringa upp. 
En halvtimme senare ringde hon och sa att grannkommunen hade tider på tors. men då bara ett UL för att fastställa graviditetslängden. Alltså inget NUPP-test. Så jag tog det iaf. 
  Ville ju egentligen bara se på bäsen och att sambon skulle få kunna va me denna gång. 
Så slutet gott allting gott-UL en dag senare men ingen riskbedömning. 
  Vi som hade tagit ledigt imorgon för detta! Nu får jag jag ta ledigt ytterligare en dag då det redan satts in en vikarie. Sambon kan däremot hoppa in och jobba imorgon som vanligt. 
Tråkigt när man sett fram emot nått & är inställd på det...
Men bra att ni ändå får kolla lille bäsen  

Jag ska lyssna på hjärta nästa vecka  

3 barns mamma84 skrev 2010-06-01 19:04:39 följande:
Berätta för mig nu lite vad som har hänt och jag såg en ny hehe stort grattis och välkommen 

Jag ska äta nu och sen så kan jag snabbt berätta att jag gjorde illa magen idag fick cykel styret på magen men allt är helt i sin rätta 

var hos läkaren bebisen mår bra enligt den iaf haha den sprattlade till i magen *lycklig gravid mamma'' 

Lite öm i magen men allt är okej 

Ajjj då  

Skönt att allt är okej!!
Jessika82 skrev 2010-06-01 19:21:11 följande:
Jag fick ett brev i dag. Jag gjorde cellprov vid inskrivningen det visade sig att jag har lättare cellförändring.
ojj vad nojjig jag hade blivit!!!  

kramar