Inlägg från: MalakiW |Visa alla inlägg
  • MalakiW

December Bebis 2010 :)

ÄlskarNova skrev 2010-05-10 17:12:35 följande:
    Ska nog ta och lägga mig en snutt snart. Kom nyss hem från jobb och dagis och maten får sambon göra. Vill ändå inte ha och sover hellre. Känns som en timme räcker för att vara liite sällskaplig för sambon efter att Nova somnat. Känns så elakt att jämnt somna runt 8-tiden varje kväll! Jag lägger Nova och sen hinner jag sitta en stund i soffan innan jag däckar och sambon väcker mig när han vill gå upp och lägga sig.  Idag gick jag in i v.11! tjoho! Bara 2veckor kvar tills jag kan pusta ut och sen, den 2juni är det dags för NUPP.  
    Också i v11 nu! (v10+1) .  Ska göra KUBB;en den 23:e maj. Tog det förberedande blodprovet idag .. Vi får hoppas att våra KUBBs och NUPPs ser bra ut!
  • MalakiW
    Minifer skrev 2010-05-10 23:33:20 följande:
    abselut, käka på bara =)Jag hinner inte med härinne, jag bar fåra migränattacker hela tiden! *gnäll* Nåja, illamåendet har blivit bättre iaf. Grattis till alla nya veckor och lycka till på Vul och malaki sluta genast blöda näsblod, det ser så slarvigt ut
    heheh - jag ska försöka.. men just nu ser jag knappt skärmen för allt blod...
  • MalakiW
    Jessika82 skrev 2010-05-11 12:34:00 följande:
    Var på ul idag jag är i v12+1 bebisen pratlade på och hjärtat slog fint
    åh -vad härligt! Jag vill också vara i samma vecka som du! När har du BF? just nu är jag typ i 10+2... segt
  • MalakiW
    MajMamman08 skrev 2010-05-11 18:53:11 följande:
    Våran lilla Mini  Gjorde VUL idag och lika fint denna gången och vätskan är så gott som borta,wiihooo!! Så inga mer kontroller el oro om den mer Hon mätte att jag va i v 10, 9+1 idag,så går jag efter de så blir BF 12 DEC! Men kommer säkert ändras igen vid NUPP el RUL. E sååå glad och snart snart ska jag berätta för de närmaste!! E så pirrigt och berätta tycker jag,hihi!
    iiihh vad härligt! Nästan ett lucia-barn då (än så länge ). Vill också berätta... syns inget på kroppen på mig än men alla tycker jag ser sååå trött ut. "Det är inte normalt att sova så mycket" "Har du kollat dina blodvärden" "Har du järnbrist" "Har du kollat sköldkörteln"? Jag "nä det har jag inte" - är "bara lite trött"...
  • MalakiW
    Mjukamilla skrev 2010-05-11 18:57:32 följande:
    hej alla...har följt tråden ett tag nu men inte vågat mig på att skriva än. Började blöda förra lördagen och slutade för någon dag sedan... ska på VUL imorgon bitti för att se hur det ser ut och jag är tokigt nervös.Har ju både humörsvägningar utan dess like, tröttheten, rinniga näsan och springet på toa och växande brösten så jag känner mig gravid.Men jag vågar inte hoppas....Imorgon får jag veta....
    hej Mjukamilla, så klart att det är bra! Du har ju massor av symptom! Känns säkert bättre när du fått det kollat och få se lilla hjärtat slå! När ska du kolla? (Så jag kan tänka extra mycket på dig då!) KRAMAR I MÄNGDER!{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}
  • MalakiW

Hängde på spontan afterwork igår och fick dra till med en av de sämsta ursäkterna för att inte dricka alkohol... "Jag tar bara en coca-cola för vi har tvättid och då vill jag inte vara onykter".. De tittade väldigt märkligt på mig... Kan inte bara tiden gå så att man kan säga hur det är snart?! Är så trött på mina nödlögner... En anna dålig ursäkt är "nä jag kan inte dricka alkohol för att vi ska köra och storhandla ikväll".. "nä det är bara vårtrötthet"...

• MalakiW
    Mjukamilla skrev 2010-05-11 19:40:18 följande:
    imorgon kl nio så jag behöver inte vänta så länge när jag väl har börjat dagen som tur är :)hahaha... varför inte berätta? om det visar ett bankande hjärta imorgon så outar jag bebisen :)
    Skönt att börja dagen så! Härligt härligt härligt! Värsta är ju när man ska gå och vänta till typ 16! När jag var på VUL för några veckor sen pga misstänkt MF hade jag det först kl.13 och Gud vad jag nojjade mig och höll på.. satt och grät om vart annat... Men sen gick det ju jättebra!!

Ptja - vi har bestämt att vi ska vänta tills de 12 veckorna har gått och vi varit på KUBBEN.

Men outa du bebisen!! . Härligt att få dela med sig av sin glädje!  Dubbelkram!
  • MalakiW
    Mjukamilla skrev 2010-05-11 19:54:22 följande:
    hahaha....margarin?? huuu så smörigthär är det salt i alla former, knaprigt bacon (bäst), burgerkings strips, nachos med ostsmak osv....och päron... mums :)
    Jag går just nu igång på pressbyråns grillade korv... klämde två stycken på raken idag och mår så där... Inte bra för figuren om jag ska pressa två sådana korvar varje dag.. Men tycker det är så gott... Filosoferade lite till en kompis på väg om hur gott korv är... Jag sa "Korv är Lycka" och "Lycka är Korv".. Min kompis (som ännu inte vet att jag är gravid) tittade på konstigt på mig...
  • MalakiW
    we wish for a baby skrev 2010-05-11 20:02:19 följande:
    Hej tjejer!Jag vill gärna föjla den här tråden med er, jag har bf den 20/12.Vi har efter sex års kämpande äntligen lyckats med hjälp av ivf, jag bor i falun.Härligt att läsa era inlägg, man känner igen i de flesta Jag går in i v.9 idag alltså 8+0!Ha de så gott  alla!Kramar
    Härligt härligt! Välkommen hit! Kramar tillbaka!{#lang_emotions_flower}
  • MalakiW
    Jessika82 skrev 2010-05-11 20:14:34 följande:
    21nov 2010 har jag bf... men jag får välja om jag vill ha kjejsarsnitt eller vaginalförlossning så det kan bli tidigare...
    Ah - :) Lite tidigare än jag då (*avis*). Åh du får välja?
Svar på tråden December Bebis 2010 :)