Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

December Bebis 2010 :)

s89 skrev 2010-07-12 14:22:26 följande:
    Lycka till! Vi ska också på RUL imorgon.. Blir spännande, hoppas allt är bra Glad Kram
    Tack desamma... Vilken tid har ni??? Vart ska ni på RUL någonstans?? Kram
  • ensammamma

Jaha då blev man ensam denna graviditet med då. Tur att jag har min son som hjälper sin mamma..

• ensammamma
    ÄlskarNova skrev 2010-07-12 22:19:16 följande:
    nämen! Hur är det med dig då?
    Jo då de e varmt men annars så e jag riktigt arg på han. Men jag ska på RUL i morgon själv så får jag känna efter sen... Men jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu men de löser sig nog...
  • ensammamma
    Karttikeya skrev 2010-07-13 06:53:07 följande:
    Åskat hela natten, myyysigt. Det positiva är också att det är svalare nu = jag avlider inte av värmeslag.

Har verkligen ont av värmen.. Orkar inte göra någonting och svullnar upp som en padda. Som jag redan är.. Ack, vilka problem man har.

Idag jobbar jag till 14, sen ska jag hem och slappa som jag gör bäst nu för tiden, sen är det middag hos päronen haha.. Tråkigt att äta själv nu när karln är i sthlm o jobbar i veckan.. Längtar sååå till fredag..!
    Gud så skönt här är de så varmt så man flyter bort hela tiden... De har inte regnat nått här i sthlm så man mår dåligt av värmen. Men nu ska jag göra mig i ordning för jag ska snart iväg på RUL...
  • ensammamma
    Karttikeya skrev 2010-07-13 14:10:36 följande:
    Ja, jag hörde detta från min karl. Han är ju och arbetar i sthlm och har det väldigt varmt. Här är det ganska svalt just nu. Ska visst börja åska senare igen, vi får väl se. Kom ju väldigt plötsligt igår så kanske är nåt liknande idag. I morgon skulle det bli fint igen. Lite lätt schizofrent väder, men man får väl stå ut ^^

Hoppas allt gick bra på RUL! Skrattande 
    Momalicious skrev 2010-07-13 11:23:20 följande:
    Visst var det mysigt! Och herregud vilka skyfall det var, vi fick en liten pool nere på gångbanan. Men det är bra för nu måste alla jäkla mopedister ta det lugnt *hytter med näven*.
    Och jag håller med om att det är skönt att få bort det där kvalmiga. Jag var tvungen att ta av min förlovningsring för det blev lite tight. Fortfarande är den av.
    Ja, helt uuunderbart ^^ Jag älskar åska. Ja ack, dessa mopedister *mumlar något om ungdomen idag*

Min förlovningsring sitter också tajt i värmen, men inte så jag behövt ha den av. Får hoppas det fortsätter så, vill ju hemskt gärna ha den på så länge som möjligt Glad 
    Oki jo då de gick jätte bra på RUL.
    Men funderar på om denna värme ska ta död på en.? De blir till att lägga sig i ett varmt bad innan man lägger sig.
  • ensammamma
    s89 skrev 2010-07-13 17:38:11 följande:
    Tack så mkt Glad Ja hon skulle prata med en läkare. Så hör dem av sig isåfall. Men till 99,9% är det inget farligt. Hon hade aldrig varit med om det innan sa hon. Så hoppas det är lugnt även denna gång :)
    Kram
    Fick ni veta vad ni väntar??
  • ensammamma
    MajMamman08 skrev 2010-07-18 21:31:01 följande:
    Varför ska du lämna?? något som hänt??
    Jag orkar inte få skit i från bebisens pappa längre. Jag vet inte vart jag ska vända mig längre. Jag blev lämnad denna grviditet med å kommer stå helt själv med 2 barn.
  • ensammamma
    NhjärtaD skrev 2010-07-18 23:15:10 följande:
    Men du får väl inte skit av honom här?
    Kan juh vara bra med stöd från oss!! Jag vet, har oxå varit själv under grav & en stund efter, men jag hade tur att jag fick min sambo när sonen var 2 veckor!!
    Håller tummarna för dej!
    jo de får jag fast inte i trådarna. Jag har varit själv med sonen i lite mer än 3 år
  • ensammamma
    Emynem skrev 2010-07-19 12:30:32 följande:
    Hej folket!

Imorgon ska jag på RUL, hoppas att är bra!!!

Tänkte höra med er flickor, hur ni mår nu?
    Jag har det super jobbigt med foglossning och smärtsamma sammandragningar så har försökt att få tag på min BM, vilket verkar omöjligt.
    Men jag kan inte sköta mitt jobb längre, där man står upp 8 timmar om dagen, Går bara inte...
    Hoppas att BM kan hjälpa mig att få kontakt med en läkare som kan sjukskriva mig, vet dock att det är svårt nu för tiden.
    Men vad ska man göra då om man INTE kan stå hela dagarna och det finns inga andra möjligheter heller, ingen omplacering eller chans att få sitta. Har pratat med mina chefer och hört efter.
    Suck...

Orkar inte med allt detta krångel hela tiden, kan man inte bara få njuta av att vara gravid??? 
    Jag fick heller ingen hjälp av min bm så jag åkte till gynakuten å där sjukskrev dom mig i 3 veckor + att jag ska gå till en sjukgymnast å få hjälp med att träna.
  • ensammamma
    Emynem skrev 2010-07-19 13:42:35 följande:
    Okej, ska man ta och ringa till gyn då och tala om besvären eller hur ska jag gå tillväga?
    Jag hade åkt in till akuten å få hjälp eller så går du till vårdcentralen å ber om hjälp...
  • ensammamma

Ni som redan pratar om stora bröst. Jag har själv väldigt stora. jag ligger på 65H å har gått ifrån FF till H under denna graviditet.

• ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-24 13:28:27 följande:
    har du inte ont i ryggen ?
    Nej jag har ju inte de....
  • ensammamma

Hej alla jag har inte orkat sitta framör datan å sen så har jag så fruktansvärt ont så jag kan inte sitta å kan inte ligga på rygg de blir bara på sidorna å sover jätte dåligt om nätterna..

Men jag har inte glömt bort er ska försöka va mer aktiv igen så fort min dator kommer tillbaka ifrån sin lagning då den hade gått sönder....

• ensammamma

Tack alla för gratulationer!!!

Jo då de gick jätte bra. Bättre än vad jag förväntade mig för en igångsättning.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)