December Bebis 2010 :)
När du får ditt körkort så förväntas du inte kunna allt, men däremot så är du tillräckligt bra att " öva på egen hand". Så sa gubben som jag körde upp för, " Grattis Johanna, nu kan du väl fortsätta öva på egen hand!"
På sexfronten är det vääääldigt lungt!
Har inte ork helt enkelt, när jag ärsugen och pigg så så är sambon på jobbet, och när han kommer hem så är det det vanliga som gäller, middag, disk, elda i pannan. Sedan är både han och jag slut.. Skillnaden är att han piggnar till framåt kvällen, det gör inte jag..
Men han är tålmodig och väldigt snäll. När det väl händer så är han mer än redo, men annars så väntar han tålmodigt *fniss*
Jag bloggar
johanniii.blogspot.com 
Åhh nej! Jag har hittat en annan vagn för superbra pris... en som jag hellre vill ha
Problemet är att vi köpte en vagn tidigt och tänkte "fasen vad vi är smarta, bra pris och så är vi färdiga med den! " Nu hittade jag en ny. Måste övertala sambon att denna är bättre, mindre (vi har små bilar) dessutom kostar den inte mer än den vi köpte, men den är nyare (snyggare), och passar MIG mer... DILEMMA!

Ja jag får se vad mannen säger... Han har ju lite att säga till om han också haha. Han tycker mest jag är knasig nu ![]()
Klockan är tio över fem, och jag gr varit vaken sedan jag gick och kissade halv fyra
det är helt omöjligt att somna om. Har en föreläsning imon 8 till 16, jag känner nu att jag kommer somna på förmiddagen om jag åker dit ... Ge mig styrka! Jag är så trött, men efter massa vridande och vändande. så har jag för ont i fogarna för att somna om ![]()
Usch nu blir jag inte alls peppad att gå till familjerätten
daniel och jag bor i ihop och har gjort det i över2 år MEN han är inte skriven på samma address, mest för att vi vart lata och inte tänkt på det.
även om jag inte vart med någon annan så tycker inte jag att man ska bli utfrågade så länge man är överrens ...