- 

Ja det är bäst. Man blir så snål när man är där dock. "Nej men den här BH:n kostade 89 kronor, GUUUUD så dyrt!"NhjärtaD skrev 2010-05-31 22:09:10 följande:Ja heja Ullared!!! Ska dit innan bebis kommer!!
  Haha. Men man får typ 1000 kilo kläder för två tusen vill jag lova. Har så mycket så jag kan ha nytt på mig varje dag i två veckor och ändå ha kläder kvar  
Jag tittade på bebiskläderna och grejerna.. ÅÅÅH, ville köpa allt i princip. Men vi ska ju dit sen i sommar som sagt.. Gudars vad det ska bli kul.
 - 

Hahaha, ja eller hur?NhjärtaD skrev 2010-05-31 22:49:26 följande:ja man blir det, men det är faktiskt svin billigt!! hahaha ja, jag har endel sen innan men lite nytt vill jag juh haVi kommer få massvis med kläder eftersom två av min sambos tre bröder har två respektive ett barn och ett som föddes 4 maj så det är ju bra, men som du säger så vill man ju ha lite nytt! - 

Vad kul med en till!beingboring skrev 2010-06-01 14:49:16 följande:Hej! Får man hoppa in här? Jag är 25 år, från Stockholm och väntar vårt första barn den 10 december. Vecka 13 nu med andra ord
Imorgon ska vi på KUB UL så jag är lite nervös idag. Första gången vi ska på UL så det blir det första riktiga livstecknet. Lite pirrigt och lite oroligt. Såklart.
Hur är det med er? Några fler som valt KUB-test? Några fler som är från Sthlm?
  Grattis till graviditeten och välkommen! :)
                     - 

Klart många bryr sig! Den uppfattningen jag fått av dig är att du är en väldigt varm, trevlig och jordnära människa och såna bryr man sig om! Du är här med oss, du är en av oss och så är det bara. Massa kramar på dig vännen!MalakiW skrev 2010-06-01 23:05:46 följande:hey alla,
Fast jag bestämt mig för att inte berätta på jobbet att det gått dåligt börjar det ändå så sakteliga sippra ut. Detta eftersom jag tydligen inte är så bra skådespelerska som jag trodde. Sen förra veckan är det säkert 20 personer som ställt en direkt fråga om hur det egentligen är och 7-8 stycken har oberoende av varandra knackat på min dörr och velat bjuda mig på lunch eller fika för att höra hur jag mår.
Blir så varm i kroppen av att så många verkar bry sig om mig! Och här inne möts jag bara av värme och åter värme. Jag hoppas bara att ni inte tycker att jag hänger här för mycket och kommer in med negativa tankar! Känner att jag måste gå in här för att få känna på den andra sidan, dras med i era graviditetskänslor och få rida lite på er resa mot decemberbebisar!
Bamsekramar MalakiW
 - 

Lyckan är total, hoppas jag.
Fått lergigan comp idag av min BM. Eller ja, en läkare men det var ju hon som fixade. Hoppas hoppas det hjälper!Har även fått min nya telefon idag, en iPhone, som jag håller på att lära mig. Gud vad det är kul!Hoppas alla mår bra! Kram på er - 

Är sjukt trött efter alldeles för lite sömn i natt så orkar tyvärr inte svara.
Vilken FANTASTISK dag det varit. Inte mått illa det minsta tack vare lergigan comp. Älskar dessa tabletter! Det bästa är att om det inte släpper så har jag två x 30 tabletter till att hämta ut. Skönt.
Nu är jag även officiellt färdig med skolan. Sjukt skönt! Nu ska jag bara ha semester ett tag. Och skriva in mig på arbetsförmedlingen.
Dags att sova för mig nu. - 

Känner igen det där. Är sugen men kan inte komma på vad och inget passar. Igår försökte jag med mängder av saker tills jag tillslut hittade körsbärstomater och GUUUUD så gott det var! Åt en hel burkNhjärtaD skrev 2010-06-03 21:08:09 följande:Idag har jag jobbat & det kändes kanon! Glad att jag är gravid & mår bra (förutom mina tarmar, men jag börjar vänja mej så jag räknar inte med det längre)
Men jag är såååååå kanon täppt i min näsa!!!! vaknade upp i måndags & så har det varit sen dess....
Kanonväder, älskar det!!!
Vad mumsar ni på kvällarna, jag är så sugen på nått men kan inte komma på vad....inte så mycket i godisväg....förslag på vad man kan mumsa med? snabbt, enkelt & gott!!!

Imorgon har jag en hemmafru-dag. Ska tvätta, städa, slipa och olja utemöblerna och slutligen krascha nånstans haha.
Igår fick jag snusa på en fyra veckors liten flicka. Jag höll på att DÖ. Hennes stackars mamma fick henne knappt för matning
  Vilken liten gos. Och när hon tog hela sin hand runt mitt finger.. Att jag inte dog. Om jag inte var sugen innan blev jag det definitivt nu. Dock tycker jag alltid bebisar ser så overkligt små ut. Hon såg totalt nyfödd ut i storleken och hon har växt 4,5 cm. Tror hon var ca 49 cm när hon föddes. Galet!
Läggdags i vårt hus nu. Eller vår lägenhet snarare
  God natt kära mammor! 
                     - 

Glömde svara på detta! JA. Sjukt jobbigt verkligen. Min mamma, som alltid tycker jag överdriver, säger att det är aaaalldeles för tidigt. Ja jo visst. Men min mamma är en sån där "sluta sjåpa dig" person, typ födde mig med sätesbjudning utan nån bedövning och behövde klippas UTAN BEDÖVNING osv. Jag tycker det bara är dumdristigt faktiskt. Om jag har ont så får jag faktiskt ha det, så det så.Emelle skrev 2010-06-03 16:29:46 följande:Nu är det så många som vet och s många som frågar över allt så idag bestämde vi att "outa" graviditeten på facebook på våra sidor.
Är ju i vecka 12 nu så va fan. Det syns ju skapligt rejält nu så ser man mig fatar man ju.
Ska berätta för chefen om 2 veckor efter NUPP. Sen vet heeela världen om det

Nån annan som känner av fogarna rikigt än?
Jag har ganska ont efter en hel dag på jobbet...ajajaj!!
"Tur" att det inte bara är jag utan att det faktiskt är andra som också har så tidigt! - 

Du får dock vara beredd att betala en summa för dem. Här kostade de förra veckan 49 kronor kilot vilket blir dyrt när man har en sambo som kan äta hur mycket som helst ;)Jaya skrev 2010-06-04 11:05:56 följande:Ååhhh! Måste ha! Då blir det midsommarmiddag ikväll till sambons förtret. Han vill ha " riktig mat" - 

9+6 idag, så imorgon går jag in i vecka 11! Idag är det även exakt 25 % avklarat, känns gött! Tiden går sjukt fort.
Imorgon har jag blivit anställd som fotograf på ett bröllop så hoppas jag mår dugligt då. Kommer inte vara något vidare kul att må illa hela tiden. Lergiganen funkar när den själv har lust haha. Men det är bättre än utan iaf!
Tycker inte ni det känns som att tiden går helt galet fort?