- 

Vet inte,men jag har fått MF och finns ingen som fått de i min släkt som jag vet om!! I varje fall inte min mamma, tror inte det har med ärftligheten o göra om jag får tro vad jag villMomalicious skrev 2010-04-20 21:25:55 följande:Jag har förresten en fråga - är det ärftligt med MF och liknande eller är det liksom från kvinna till kvinna? För vi har inget sånt alls i släkten utan vi är tydligen väldigt fertila (min mormor har sagt att vi blir gravida bara någon skakar ett par kalsonger i närheten haha ) så jag undrar om det har någon betydelse öht?

- 

Nån mer som känner sig deppig? Kan inte rå för de,men känns mig så himla ledsen ibland o ensam!! tomt på något sätt,e la gravidhormonerna som spökare antar jag!!!
 - 

haha ,ja jag e med glad men ibland deppig3 barns mamma84 skrev 2010-04-20 21:50:18 följande:Nopp jag känner mig GLAD haha varje morgon vaknar jag upp och är GLAD ja det är nog bara för att jag är GRAVIDA!!!!

- 

ja de e inte de ja vet,hehe! typ nerstämd ibland....alltså typ några timmar sen kan de gå över....men ja e nog hormonerna som spökar!!! el så e de för jag tänker på mitt förra Mf o rädd för de igen!!3 barns mamma84 skrev 2010-04-20 21:53:44 följande:Deppig varför då gumman ?? - 

Skönt o höra att de e fler som e lite deppiga till o från
  så jag inte e alldeles ensam!!! Tack för den fina stöttningen=) Ni skriver så fina ord!! - 

Ser de pratas här:)
Jag började må mer o mer illa,mest på morgonen och de började när jag gick in i vecka 7!!
och i min förra grav med sonen va jag sjukt sugen på apelsinjouice hela tiden,kunde dricka flera liter och apelsiner o fruktsallad,ja de va i stort sett de ja levde på=)
än så länge har jag inte fått något sug efter någonting!!
Emelle:
tror du att din BM är bra som du ska ha?? visste du vem min var? ulrika? skulle ringa idag o kolla de där om jag fick göra nupp/kub,men har jobbat så inte kunnat,får ringa i morron tidigt....!! när skulle du få göra de?? - 

Ja men vi ska ju inte på inskrivning förrän v 11,känns så himla sent dåe??!!! Tror jag ringer i morron istället o frågar,känns inte bra med den BM jag fick ...Skärper hon inte till sig o e lite trevligare nästa gång så byter jagEmelle skrev 2010-04-21 16:43:34 följande:Har du fåt tid till hälso/inskrivningsssamtal? Tror det räcker om du frågar på det. Det gjorde ju vi...Vet inte vilken din BM är, men fick ett gott intryck av vår på den träffen vi hade och är glad att vi fick henne igen, den här ggn!

Angående symptom så har jag fortf ömma bröst och bröstvårtor o brösten har blivit typ 2 size större
  molande värk fortf till o från,trötthet kl 3 dekar jag typ,asa svårt o hålla sig vaken på jobbet,haha!! och sen illamående som började när jag gick in i v 7,i morse mådde ja skit illa,höll knappt på o få iväg sonen på dagis!! ser symptomen som en bra grej i varje fall,för då lever de där inne förhoppningsvis!!!
                     - 

ja jag vet,skit sent!! När jag väntade min son fick jag inskrivning v 9. som är lite mer normalt! Måste verkligen ringa,men som sagt hon va himla negativ till att jag blivit gravid så fort efter vårt MF och att hon typ trodde jag skulle få de igen,så de kändes verkligen inte bra o ha henne!!Emelle skrev 2010-04-21 19:12:31 följande:Oj vad sent. Vi fick inskrivning veckan efter VUL Är då i v. 8! - 

hehe3 barns mamma84 skrev 2010-04-21 19:16:15 följande:Nu har man ätit Hamburgare gott ååh vad gott tänk att man kan gotta sig nu när vi alla är på smällen
  ja men jag måste försöka hålla igen ändå,gick upp 14 kilo förra grav:-O vill verkligen inte gå upp mer denna o ch ofta brukar man ju gå upp lite mer med andra bebis 

- 

Välkommen hit tjejensugröret skrev 2010-04-21 20:29:03 följande:Hej Majmamman ;)Kikar in och säger hej..vart inbjuden pga att det kan hända att jag också har en liten på g. Är dock på bim-dagen idag eller +2..vi får se. Är tacksam för att Majmamman bjöd in mig iallafall :D
  HoppAS NU nu du har en liten bebbe i magen