Inlägg från: ÄlskarMina |Visa alla inlägg
  • ÄlskarMina

December Bebis 2010 :)

delfi2:  såg att du skulle fråga läkaren om blodproppar..är du orolig att du har en? 
    Jag hade det under min förra grav. (4st) och behandlas nu i förebyggande syfte denna gång..och peppar peppar så har jag inte fått någon än!  

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina

har i em varit hos MVC: (v.29+1)

vikt: +7,4kg
    sf:29 
    hb:103 och 110
    blt: 105/60
    socker:5,4 
    hjärtljud: 143

så allt är som det ska änsålänge..förutom att jag fick lite skäll för mitt dåliga Niferex-intag. Lovade att sköta mig bättre i fortsättningen.
    Bokade TUL också i v.32 så imorgon är det exakt 3veckor kvar tills ultraljudet!  

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina

Emelle: Jag har också tittat på den overallen och den är ju bara så fin!
    funkar ju till en lillebror också eller hur? men visst är det svårt att hålla sig från att köpa massa fint..har nog blivit lite beroende på sistone..Tungan ute särsklit när man vet könet också!

• ÄlskarMina
    ludicrous skrev 2010-10-01 19:40:54 följande:
    Jessika! Visst var det du som också var timvikarie?
    Jag är timvikarie.. och börjar min HP på torsdag. Jobbar bara mån och ons nästa vecka. 
    SÖK säger jag bara! Vet många som fått HP fast de varit timvikarier!  
  • ÄlskarMina

Min granne frågade faktiskt mig häromdagen om jag har packat väskan än? (på tal om BB-väska) Hade inte tänkt på att det faktiskt närmar sig, men ska nog iaf skriva ihop en lista så det bara är att bocka av sen..är ju mkt som man inte kan packa ner i förväg heller. Bebiskläderna har jag inte heller tvättat, måste bara få tummen ur och köpa parfymfritt tvätt-och sköljmedel. Men det har jag nog tid med..jobbar bara på måndag och onsdag till sen är jag LEEDIG! Så himla gutt! 

Är så avundsjuk på syrran som är i v.36 och nästan kan nudda mållinjen..men visst snart så står jag där med! Gravid  Ska bli himla mysigt att få träffa hennes buse i magen också innan jag får se min!  

• ÄlskarMina

ohh..idag har jag haft ont i magen hela dagen! Är rejält öm, liknar det vid att ngn har slagit till en i magen/fått ett magplask ungefär. Har tagit två alvedon för 10minuter sen då jag nästan grät efter att ha varit i affären och handlat. (dumma jag som tror det ska gå över men bara blir värre såklart av att anstränga sig) 
    Känner hur lillebror bökar runt därinne så det lugnar mig lite..

Vad tror ni det kan vara för ngt?  

• ÄlskarMina

Nu har det gått en timme sen jag tog 2 alvedon och de har inte hjälpt ett smack tyvärr..  
    Blir det värre sen så ringer jag nog sjukvårdsupplysningen och hör vad de tror det kan vara. Har ju faktiskt hållt på hela dagen sen jag steg upp. Det var bara nu som jag "gav upp" och skulle testa med värktabletter.

• ÄlskarMina

Det känns pyttelite bättre men jag har fortfarande inte ringt.. vet inte riktigt vad jag ska tro att det är och har svårt att de kan hjälpa mig iaf? 
    Det gör alltså jämnont hela tiden när jag rör på mig ungefär mitten på magen, känns inte när jag sitter/ligger. Har lite SD som kommer och går när jag anstränger mig.
    Kan det vara ömt av att bebisen sparkar?-den är VÄLDIGT livlig idag nämligen.  Jag tror också att jag lider av lite förstoppning..kommer inte riktigt ihåg när jag gick på toa sist..Obestämd Tänker att det är mkt som ska få plats därinne liksom..hmm

Fin vagnen är Emelle! Längtar så tills vi kan hämta vår CC..bör komma i mitten av oktober. 

Svar på tråden December Bebis 2010 :)