Inlägg från: Minifer |Visa alla inlägg
  • Minifer

December Bebis 2010 :)

TessLiihten skrev 2010-04-26 21:11:32 följande:
    Hejsan! 
    åååh vad glad jag blir för din skull!!!! Vilken lycka! :D
  • Minifer
    MalakiW skrev 2010-04-26 21:50:15 följande:
    Tack Minifer! Jag behöver alla tummar och tår jag kan få :) . Du får säga till när du fått din tid så ska jag hålla mina tummar och tår så att de värker ;) god natt (ska mys med Roast på berns i sängen :D)
    sov så gott!! Skriv så fort du varit där!! iiih vad spännande!
  • Minifer

Malaki: WOHOOOOOOOO! Vad underbart!! De trodde jag hade myom förra graviditeten när jag fick galet ont i mitten av graviditeten, men det visade sig att det inte var det. Däremot läste jag att det kan göra att man blöder mycket och länge när man har mens, plus har galen mensvärk? Stämmer det in på dig så kanske du blir av me det problemet om de tar bort myomen efter graviditeten. =)

linasmama skrev 2010-04-27 19:23:24 följande:
    ÄlskarNova: precis. jag ska ner och handla lite i morron, men har haft lite stora tröjor men det syns iaf. men får prova om jag hittar nåe bra på stan.. Ska på släktfest om två veckor men vill inte berätta innan den så måste hitta något jag ser snygg och smal ut i, inte det lättaste  Vi tänkte berätta efter att vi varit på inskrivningen, är i v 11+1 då Tack
    Grattis!! Vad mysigt!! :)

Imorgon ska jag vara på sjukhuset i stort sett hela dagen, skall prata med diabetesläkare,, obstetriker samt dietist, plus att jag skall lämna 23750275209752930 tester . Tycker det är så kul att vara på mvc, hähä, träffa alla gamla bekantingar från sist=)
  • Minifer
    MalakiW skrev 2010-04-27 23:29:39 följande:
    Minifer: TACK! ! härligt att höra att att de hade fel om dina myom - det ger mig hopp! Jag brukar iofs ha en ganska lång mensperiod - ca 7-8 dagar (jag blöder inte hela tiden) och brukar inte ha så ont (eller så har jag hög smärttröskel - hehh). Får  verkligen hoppas att du har rätt! De trodde också att mina bruna flytningar kunde ha ngn koppling till att jag skulle haft mens som i helgen. Oh - berätta hur ditt mysiga besök gick i morgon! kram och god natt (snart). ps. när ska vi ha den där lunchen? hade varit spännande att ses IRL! Kan du nästa vecka?
    Tack! Ja även om de har rätt i myomen behöver det ju inte innebära någon fara för graviditeten, var satt de någonstans?

Nästa vecka har jag bara ett läkarbesök inbokat på morgonen en av dagarna, så det går bra, iih vad spännande , haha!
  • Minifer
    MalakiW skrev 2010-04-27 23:37:03 följande:
    Muskelknutor... jag verkar ha flera stycken - från 1cm - 3 cm i livmodern. Om de på ngt sätt är i vägen (växer mer) kan det störa fostret och då riskerar jag att få missfall. Tackar  - hoppas och ber (har aldrig varit så kristen som jag är just nu :P)
    men de är smååå ju! Och så skall de stanna! *bestämmer*
  • Minifer
    MalakiW skrev 2010-04-27 23:46:39 följande:
    nä hoppas verkligen inte det har ngn betydelse.. Tyvärr verkar de sitta lite varstans och en var tydligen nära fostret . men det behöver inte betyda ngt...  Får hoppas på det bästa.. Vad sägs om att luncha nästa onsdag (5:e maj)? Kl 11.45? Känner du till Mondo mitt emot universitetshuset? Är nästan stammis där ( i alla fall på tisdagar ) Spännande med blinddate! Ska jag ha en ros i knapphålet?
    hurra! Nästa onsdag låter topp, men vet inte om man riktigt får plats med barnvagn på mondo? Får ju ta lillskiten med mig, han är för ung för FF-fester Ooh ha en vit ros min sköna!
  • Minifer
    Momalicious skrev 2010-04-28 18:41:38 följande:
    jag gjorde vul idag på 5+5 och då syntes detta:

inte direkt jättemycket man ser. Om du är 4+4 är det nog inte mycket att se. Kunde inte se hjärtslag idag (fan då!), så om jag vore du skulle jag väntat till vecka 7 så man kan se hjärtat!
  • Minifer
    Momalicious skrev 2010-04-28 18:48:08 följande:
    om det är någon tröst har jag typ noll graviditetssymptom =) Den där jäkla nojjan =/
  • Minifer
    MalakiW skrev 2010-04-28 19:47:21 följande:
    Hej igen ! Vet ej hur de resonerar men vi kan testa :). Vi får gå ngn annanstans i så fall.. Men då slår vi till 11.45 nästa onsdag? Jag har brunt hår och har typ page, runt 166 i längd och har en beige trenchcoat :) Ihhhh - spännande.. :D
    insåg att det är just på onsdagen jag har läkarbesök, kan vi säga tisdag eller torsdag istället? Jag har olivgrön barnvagn, är nog inte lätt att missa, haha! Svart jacka =)
  • Minifer
    MalakiW skrev 2010-04-28 21:37:00 följande:
    ah ;) Tisdag kan jag inte men jag kan på torsdag! 11.45, torsdagen den 6 maj! Jag spanar efter en olivgrön barnvagn! Det här ska bli spännande och kul! :D
    vid Mondo! Ok, tiptop! haha, jag känner mifg som en rysk agent eller något "ehum...Minifer!....Malaki??? Kod Grön!"
Svar på tråden December Bebis 2010 :)