December Bebis 2010 :)
Jag har lyckats få senadrag i båda vaderna samtidigt och jäkla vad jag skrek sambon satte sig rätt upp och fråga vad som hade hänt.... sen kunde jag inte gå ordentligt på heladagen...
Jag har lyckats få senadrag i båda vaderna samtidigt och jäkla vad jag skrek sambon satte sig rätt upp och fråga vad som hade hänt.... sen kunde jag inte gå ordentligt på heladagen...
Hej på er
Var till först till läkaren och sen till bm, jag blev sjukskriven på 25% pgr av samandragnigar.. och jag kan inte räkna med att få kjejsarsnitt på östra ... svårt att få det tydligen..
Jag blev sjukskriven 25% känns skönt att inte behöva jobba hela dagar om jag har tur så slipper jag snart att gå på banan.
Köpte ny bil i dag en kombi eller rättare sagt bytte bil...
Har ni funderat på vilken bilstol ni ska ha?
I morgon går jag in i v29..... det är 11veckor kvar........ börjar bli tungt att jobba, jag hoppas att jag får hp
Idag kände jag av höfterna och i lördags så hade jag ont i fingrarna när jag böjde dem misstänker att jag börjar samla vatten..
Det är många på jobbet som inte fått det godkännt... och då jobbar man ändå på volvo personvagnar som montör...
Nja jag har nog mina 29 veckor...
Fk är jätte roliga att ha att göra med
Jag behöver namn hjälp. kommer inte på några namn
Min son heter Theodor och behöver namn till nästa barn .... snälla hjälp mig