December Bebis 2010 :)
Sexet är de inte så tätt mellan gångerna, men däremot fick jag städil idag! Har bytt gardiner, damtorkat och dammsugit uppe på övervåningen! Fick även julkänslor idag, men de är väl för att de är vitt på marken nu
Sexet är de inte så tätt mellan gångerna, men däremot fick jag städil idag! Har bytt gardiner, damtorkat och dammsugit uppe på övervåningen! Fick även julkänslor idag, men de är väl för att de är vitt på marken nu
Men de är ju kul när de känner igen en! Man känner sig mer välkommet då oxå!
åååå jessica82 gör de så intressant nu!!! tihi!
lycka till!!!!!
hade inte heller tänkt säga nå om glöggen! men men
Jag älskar glögg och kommer dricka blossas lättglögg från ICA i år.... å jag kommer hinka i mig medan bebis ligger i magen så jag ska snart börja dricka så jag hinner för när bebis sen är ute så blir de inge mer glögg för mig!
För förra graviditeten så drack jag mycket glögg och tänkte inte så långt! då menar jag att jag ÄLSKAR glögg!
Jag ammade och fick ett jätte skrikit barn nästan värre än kolikbarn.... förstod inte först men sen gick de upp för mig att de kanske var glöggen! för de innehåller ju så mycket kryddor och sen när de övergår i brösmjölken så fick nog lillkillen magknip och gaser av de..... vet inte om de var så men de var den mest logiska tanken som slog mig, å en sån ledsen bebis vill jag inte ha igen!
samma sak gäller chili con carne och kålpudding är inte nå jag ska äta medan jag ammar för så fick både jag å bebis ont i magen å han bara skrek.....
åååå vad spännande... jag blir så avis på dem som är på G!!!!
vill oxå komma fram till mål NU!!!!
Idag var jag hos BM igen för en liten extra koll på magen eftersom den var lite lite sist i V.30 (SF 26)
Idag är jag i V.32 å SF 27..... hmmmm sen var bebis hjärtljud på ca 120 och mitt BT låg på 100/50
så hon kallade mig redan nästa vecka igen för att kolla igen och eventuellt skicka iväg mig till sjukan för ett UL ...
Jag kommer nog klä bebis som jag gjorde med sonen! Body och byxor samt sockar, tunn koffta och på de en fleeceoverall ! Sen ligger bebis i babyskyddet med en liten filt de räcker sen får man ju ändå öppna upp kläderna när bilen blivit varm!
Wiiii imorgon börjar oxå våran föräldrakurs:) ska bli kul även om jag varit med förr
Å vad kuligt med en liten systerdotter:) då har du nå att gulla med tills din egen kommer! Förra graviditeten hade jag oxå huvudvärk, spänning och nästan lite likt migrän, uppsökte läkare och blev sjukskriven för set eftersom jag jobbade på en skola och där är ju inte ljudnivån så låg! Men de betydde inte nå utan endel gravida kunde helt enkelt få huvudvärk som en symtom under graviditeten! Men tack och lov så gick min huvudvärk över sen efter nån vecka!
Ja usch! Håller oxå tummarna för dig, Inge kul med sånt å spec inte med barn i huset! Hehe
Är de någon som vet nå mer ang Jessica82? For hon in igår/idag? Sist jag hängde med så hade hon 6 min mellan värkarna!