December Bebis 2010 :)

Stefanie: Tack, jag är iaf hoppfull eftersom jag har jättelätt för att bli gravid, sen ska det bara vilja stanna också :) Har iaf bim den 23e men har 4 test hemma så kommer testa innan ;) när har du bf?

Åh idag på bussen råkade Marcus proppfulla nappflaska åka i golvet på bussen så den gick i tusen bitar 
Var på 10 månaders kontroll idag iaf. 10 140g 73,5 cm lång och 48 cm runt hatten 

Nja men de brukar inte gå sönder den måste landat på något väldigt hårt Marcus har ju slängt dem i backen förut men vi brukar vara noga med att han inte leker med dem men idag råkade den trilla ur vagnen när jag skulle lyfta ur han :/
                    Ja verkligen, även skönt att bara kunna åka dit om man vill/behöver. Men det kan ju vara så att de har andra "regler" i Danmark...
Är det något mer barn här som matvägrar om man matar dem?
Marcus gick ju hela dagar utan att äta något alls ibland 
 tills vi kom på att han bara äter om han får plocka själv. Så nu är det knappt någon gröt eller burkmat alls, burkmaten kan gå bra ibland men bara om han får två av hipps vegetariska alternativ - grönsakslasagne eller tagliatelle med grönsaker. Underbara ungar ibland 
                    Jag ska ju vara hemma med Marcus och hans kommande syskon i 2 år var så något jobb kommer det inte bli på många år 
 men jag hade tänkt börja läsa upp lite ämnen på distans 50% under denna tiden som jag är hemma