Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

SaraKlippan skrev 2010-11-11 22:46:42 följande:
    2 barns mamma84: är ditt snitt från navel o neråt? Varför tog de snittet så?
    Mitt snitt är vågrätt under troskanten o kommer aldrig att synas om ja inte är naken.
    Hahaha det du såg var min Hormonsrand Haha *Skrattar högt*
    Jag har bikinilinje om du ser det är svårt men det är så ljust och läkt jätte jätte bra
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84
    SaraKlippan skrev 2010-11-12 02:39:45 följande:
    2 barns mamma 84: Hahaha asg. Oj då. Det var verkligen ett fint ärr du har. Syns ju inte alls!
    Min syster gjorde akut kejsarsnitt o fick då ett snitt från navel o ner, o hennes ärr är jätte fult o syns jätte mycket! Hon fick också klammrar men de satte nog inte dem tillräckligt tätt så det läkte jätte fult :(

På den bilden på dig o Amadeus. Vilken storlek i kläder har han där ungefär? Jätte fin bild. Rätt coolt att han är så stor jämfört med andra i samma ålder.
    På bilden har han storlek 68 i tröjan och 68 i byxor
    Det var likom aldrig någon bebis det uppfatningen fick jag.
    När han föddes med snitt så kunde han redan lufta sin nacke stadigt.

Men gud så jobbigt att få ett ärr man inte e glad över och att dom gjorde det slarvigt men hur ser dom ut idag på henne?
    men vissa med akutsnitt får som vi ju.
  • 3 barns mamma84
    SaraKlippan skrev 2010-11-12 02:43:32 följande:
    Stift menade jag när ja skrev klammrar. Kom inte på ordet! Haha
    haha det e inte lätt tjejen.
  • 3 barns mamma84

Godmorrgon.
    Innser nu att ha sex inte e så bra längre Gråtervi hade det i natt och jaallt var toppen men när vi fortsatte så aaaaaaaaaaaj värdens värk sattes på.
    Där stoppade vi till och jag satt på sängkanten och flåste och gungade.
    Och sex för mig betyder ALLT..

Nu e vi uppe barnen tittar på tv och ute är det typ storm o regn

• 3 barns mamma84
    Emelle skrev 2010-11-12 08:14:35 följande:

"God" morgon.

Fyyy vilken natt jag haft. Knappt kunnat sova någonting.

Ont som fan i nedre delen av ryggen och framåt morgontimamrna även mensvärk. Är helt slut idag. Nu lättar det lite dock.

Har börjat må illa med så fort jag äter så nu efter några veckor av en ok graviditet verkar jag få tillbaka all skit och nu känner jag att jag knappt orkar med det här...

Ska lämna minsta på dagis snart och sen ska jag ha frukost date med en kompis... hoppas jag känner mig lite bättre tills dess...

Behövde bara klaga av mig lite...

{#emotions_dlg.flower}Ger dig en kämpe kram snart är allt över vännen{#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-12 10:42:16 följande:
    Ja ni tjejer! Nu e de TUGNT både fyskiskt och psykiskt tycker jag! Går in i vecka 37 på måndag! GALET!

Blir galen hur svullen o fet o ful man känner sig och INGA kläder sitter fint längre! BLÄ! Hahha ja man MÅSTE få klaga
    Grattis gumman nu e det verkligen höggravid haha men ja jag kan hålla med ingenting passar eller är snyggt ELLER skönt att ha på sig.
    Sen grattis i förskott snart är du Fullgången haha härligt

Och när jag sitter har jag till o med magen liggandes på mina ben hahaha
  • 3 barns mamma84

Har lider jag av foglossning bläh för detta.
    Sitter på stolen och bara njuter av mina goda kanelbullar och fantan mmmm gott
    Jag har magen liggandes på mina ben ja benen håller i min mage typ haha den e ju så stor så jag måste till o med sitta med särade ben sexigt haha
    Jo magen här har oxå gått mkt långt ner det ser man nu lätt och överbelastning jora jag kan och orkar ingenting längre
    Städade sonens sovrum men fick ge upp då jag började bli yr och svettades och andfåd som bara den men det e ju denna magen + en gammal rökare så dete  nog det.

• 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-12 14:12:17 följande:

Hörrni tjejer!!

Har ni pratat något med er BM el skrivit på papper om FADERSKAPSINTYG??

Förra grav fick vi nr och info om detta,men ingenting denna gången?? Kom på de nu,att ska man inte skriva under massa papper? Fick vi göra förra gången när jag var gravid!! El är de så att man gör de nu när bebisen kommit??

Du ska göra detta redan nu

Men du e inte ensam på vårt bord ligger vårt Faderskab som det heter och vi har ett papper som vi ska fylla i det är om uppgifter om om far o mor

personregistering.dk

Sen ska två vittnen skriva under MEN ingen av våra familje utan någon annan utan för familjen måste skriva under 2 st personer.
    Var fr man tag på dem jo komunen haha bara prata på för oss alltså

Detta har jag gjort med ebba och amadeus och då fick min mamma skriva under men idagens läge här i dk får inte familjen det alls.
    Konstigt.
    Nya regler hmmmm ..

Detta ska vi göra så fort som möjligt och hällst innan barnet e född som kan vara när som hällst från 1 dec ..
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-12 14:13:30 följande:
    Ne,inget sitter skönt,klias jue på kroppen,hihi!
    Kanelbullar o fanta låter inte helt fel de
    Jag är helt ärligt talat trött på att vara gravid nu.
    Jag orkar ingeting längre inte änns stå upp och bädda en ren säng då armarna bara blir tungre och man vill bara sätta sig ner och se ut som en mongo!!
    Vill få ut honom NU och kunna gå ner alla mina 15-16 kg jag gått upp.
    Sen vill jag njuta av mina tre grisar och bara koppla av och bara åååh njuta av att ha en bebis.
    Det jag saknar är ta ta en kopp kaffe och en cigg gå ut och sätta sig ner på en stol och bara ta ciggen och koppen med kaffe och bara NJUTA !!
    Gud vad jag längtar ...

Ja inte fel alls nu har jag redan fått i mig 5 bullar haha 1 e kvar den tar jag nu Tungan utefantan har jag redan druckit uppDrömmerfår väl ta en ny haha

Du får väl springa runt hemma med Bh och strosor haha fast ja mina Bh:n e små Skrikandesom mina trosor hmm som sitter inte skönt längre.
    Allt e kaos !!
  • 3 barns mamma84

Jävla skit värk man har igen !!!!
    aaaaaaaaaaao
    Gråter

Svar på tråden December Bebis 2010 :)