December Bebis 2010 :)
Mitt snitt är vågrätt under troskanten o kommer aldrig att synas om ja inte är naken.
Jag har bikinilinje
Godmorrgon.
Innser nu att ha sex inte e så bra längre
vi hade det i natt och jaallt var toppen men när vi fortsatte så aaaaaaaaaaaj värdens värk sattes på.
Där stoppade vi till och jag satt på sängkanten och flåste och gungade.
Och sex för mig betyder ALLT..
Nu e vi uppe barnen tittar på tv och ute är det typ storm o regn ![]()
"God" morgon.
Fyyy vilken natt jag haft. Knappt kunnat sova någonting.
Ont som fan i nedre delen av ryggen och framåt morgontimamrna även mensvärk. Är helt slut idag. Nu lättar det lite dock.
Har börjat må illa med så fort jag äter så nu efter några veckor av en ok graviditet verkar jag få tillbaka all skit och nu känner jag att jag knappt orkar med det här...
Ska lämna minsta på dagis snart och sen ska jag ha frukost date med en kompis... hoppas jag känner mig lite bättre tills dess...
Behövde bara klaga av mig lite...
Ger dig en kämpe kram snart är allt över vännen
Har lider jag av foglossning
bläh för detta.
Sitter på stolen och bara njuter av mina goda kanelbullar och fantan mmmm gott
Jag har magen liggandes på mina ben ja benen håller i min mage typ haha den e ju så stor så jag måste till o med sitta med särade ben
sexigt haha
Jo magen här har oxå gått mkt långt ner det ser man nu lätt och överbelastning jora jag kan och orkar ingenting längre
Städade sonens sovrum men fick ge upp då jag började bli yr och svettades och andfåd som bara den
men det e ju denna magen + en gammal rökare så dete nog det.
Hörrni tjejer!!
Har ni pratat något med er BM el skrivit på papper om FADERSKAPSINTYG??
Förra grav fick vi nr och info om detta,men ingenting denna gången?? Kom på de nu,att ska man inte skriva under massa papper? Fick vi göra förra gången när jag var gravid!! El är de så att man gör de nu när bebisen kommit??
fantan har jag redan druckit upp
får väl ta en ny haha
om mina trosor hmm som sitter inte skönt längre.Jävla skit värk man har igen !!!!
aaaaaaaaaaao