Emelle skrev 2010-04-23 14:24:25 följande:
Alla symptom är som bortblåsta idag. Inte ens brösten känns.Fyyy vad nervös jag blir. Varför kan inte jag få må illa?? Ingen molvärk ingenting. Fick ju (och det är standard på mig vid graviditet) finnar eftr vi plussat. Nästan inga kvar nu... Och dom brukar vara kvar till 3.e månaden ungefär.Åååå va jobbigt!
hade med finnar med sonen o i förra grav som slutade i MF,fick de direkt, tusentals hela ansiktet.men nu inte alls finnar!!!!!ok nån liten då o då,men de brukar ja alltid få även om ja inte e gravid så att säga!!!hehe
Men e nog inte o oroa sig för,vissa dagar mår ja super illa,som i går,höll knappt på o ta mig till jobbet,o idag mår jag inte alls lika illa!! Sen e du la rätt tidig än va?? mitt illamående kom i v 7. men behöver ju inte alls komma på alla:)
när hade du tid för VUL då??
Minifer skrev 2010-04-23 13:53:50 följande:
välkommen!! =) Och GRATTIS! Det är inte farligt att sola solarium, men hormonerna gör att man kan få oönskade pigmentfläckar som inte går bort efter graviditeten. Det gäller ju även vanlig sol. Själv är jag hellre blek än riskerar ännu mer fläckar, har så det räcker redan=)har hört att ingefära ska hjälpa mot illamående. Själv har jag aldrig mått så illa, men de tillfällen jag kände mig ulkig sist ville jag ha köttbullar eller chicken nuggets från max. Helt obegripligt, men det hjälpte. Börjar få liiiite problem med att ge sonen burkmat, uääää så äckliiiiigt ser ut som krääääääääääääk
aha ok=) men har man mer hormoner nu el mer senare i grav?? känner mig sååå blekfis,haha! solar aldrig solarie annars,typ max 3 gånger om året o de brukar bli nu på våren,hehe!!! ja tack för tipsen,ingefära ska jag testa,men menar du sån där rot?? el pulver??