December Bebis 2010 :)
Moma: Jag har en kusin som är född 29 december, nu är han 9 år då men han har kalas för sina kompisar på sommaren oftast i juni också firar vi honom dagarna runt hans födelsedag det som passar bäst 
Moma: Jag har en kusin som är född 29 december, nu är han 9 år då men han har kalas för sina kompisar på sommaren oftast i juni också firar vi honom dagarna runt hans födelsedag det som passar bäst 
Men vad nöjd och go han såg ut där
Angelique77: Hoppas verkligen lillen vill och kan stanna kvar i magen så länge som möjligt 
Bra så han kan tugga något mot de två han har i underkäken :)
Och såhär duktig var Marcus idag 10månader och 8 dagar
, hittade inte hur man sätter vattenstämpel på bilderna hur gör man det? 

Äh jag hittar inget orkar inte googla mer heller :) Jag tror det var så att tex socker, karies eller bakterier vad det nu kan vara går ner i tandköttet och skadar de nya tänderna med typ... Men jag har ingen aning jag har som sagt bara hört det 
Han går inte riktigt än men han står där man sätter honom, så står han flera minuter när han vrider och vänder sig runt, kastar bollar 
Dröjer nog inte innan de går nu tror jag
Ang tänder...
Ellie fick brev i fredags från tandläkaren, hon ska dit nu i mitten av nästa månad*ler*
Visserligen e de ju bra att kolla upp dom, men herre min je...hon har 6 st, å hur dom ska lyckas kolla henne i munnen å undersöka är för mig en gåta!
Någon mer som fått en kallelse dit?