December Bebis 2010 :)
hej allihoppa..
Hur låter era små godingar när dom sover?
jag är hypernojjig just nu och lyssnar till alla små enstaka ljud han gör :/
hej allihoppa..
Hur låter era små godingar när dom sover?
jag är hypernojjig just nu och lyssnar till alla små enstaka ljud han gör :/
2 barnsmamma: jaha? Vad har det med mig att göra?
Inte nån snö här heller! :D
Är dödstrött. Eftersom vi var iväg i förmiddags så fick inte Elliot sin förmiddagslur utan den blev avbruten flera gånger. Han är därför endast nöjd om sambon gungar i en fåtölj. Jag har haft en hemsk kväll med symptom på hjärtinfarkt/blodpropp i lungan osv, men det börjar lätta lite så nu ska jag sova.
Nu har vi iaf fått en trea. Härligt att vi får dubbelhyra i juni. Men 10 000 i hyra en månad är ju trevligt när man lever på en inkomst..
Kan mensen krångla efter en förlossning? Den är typ 6-7 dagar sen.?
Ludi: det enda jag hört är att man då ska ta bort kudden eller byta ut den till en megaplatt, men så länge de vänder sig själva så är det ju lugnt.
Elliot har någon gång gjort en 360 i sin säng. Alltså hamnat med huvudet åt fotändan. Som tur var hade han lyckats trycka ner täcket oi ena hörnet först.
Jag har läst att det inte är helt ovanligt att den är oregelbunden efter förlossningen. Min har inte ens kommit ännu..
Förresten, jag har en fråga till er kloka kvinnor.
Har under ett par veckors tid haft en JÄVULSK klåda på brösten, särskilt det vänstra. Kommer till och från men har under senaste veckan blivit outhärdlig. Om jag kliar så blir det rött "under" huden, ser ut som att massa blodkärl brustit eller nåt. Vet inte hur jag ska förklara bättre än så. Det kliar på huden som syns om man har BH, om ni förstår? I urringningen liksom, "ovanpå" brösten.. JAG BLIR GAAAALEN. Så har ni några förslag på vad det kan vara blir jag tacksam.
Elliot är tre månader nästa lördag och 62 sitter som en smäck. Tar nog inte lång tid innan han börjar använda 68 misstänker jag. Så lustigt ändå. Hans kusin som är snart 11 månader är 70 cm och Elliot var 61,5 förra fredagen. Och hon var samma läng som Elliot när hon föddes.
Älskarnova: skulle inte ni försöka få en till bebis väldigt tätt? Eller har jag bara inbillat mig det? :)