- 

åh va skönt o höra=) får hoppas ja inte får några pigment fläckar då=) i värsta fall får ja la ta lite BUS på kroppenEmelle skrev 2010-04-23 16:45:41 följande:Jag har VULtid den 3:e Maj.Sola solarium gör jag. Ingen fara för barnet. Senare i grav kan man ju täcka över mage/rygg för att skydda om man vill. Annars är det bara det här med pigment förändringar som man kan råka ut för. Det har jag aldrig gjort dock..
  E så himla blev så lite brun vill jag verkligen bli innan de e dax för o byta till bara ben 

- 

Åh jag mår så himla illa nu,på morron o sen på eftermiddgen!!! Äter mariekex i massor o har även köpt mig postafen nu....vad gör ni mot illamåendet??
trött e jag med så kl 15 orkar ja bara inte hålla mig vaken,haha!! När ja e på jobbet e så sjukt jobbigt när ja e så himla trött!!
Men även om de e jobbigt med illamåendet o tröttheten så e ja ändå glad för då känns de som att de är något där inne i varje fall=)
Tog ett digitalt gravtest idag och de visade +3 veckor villket innebär att jag är mer än 5+ Kändes med så himla skönt o se!! - 

ja man blir ju himlans skraj,men beige borde ju inte vara nån fara?? e ju kanske mer om den blir brun blodig....du hade gjort VUL va??? o vänta med sex,kan ju va onödigt o ta risken!!ÄlskarNova skrev 2010-04-24 18:25:20 följande:Idag fick jag en beige flytning innan vi åkte iväg till Ikea. Hade en sån i förrgår kväll också innan jag skulle lägga mig. Är det ngt jag bör vara uppmärksam över tror ni? Vågar nog inte ha sex ikväll som jag annars tänkt ha..är sugen men är skraj nu.hihi ja vi gör deMalakiW skrev 2010-04-24 18:24:02 följande:Momalicious: heh jag gör både och ;) Känns skönt att verkligen dra ett streck över varje dag och se hur många dagar som det faktiskt har gått ;) Kul med ditt gravtest! Vi tuffar på mot december med våra ständigt växande magar ;)
  o på tis ska jag göra VUL 
  längtar med e både skraj o förväntansfull!!!
                     - 

Håller tummarna att allt e som de ska!!ÄlskarNova skrev 2010-04-24 18:36:35 följande:Majmamman08: Okej..har googlat massor och en del har det gått dåligt för. Det beiga har varit början på blödning och för vissa då missfall. Och för vissa har det varit som det ska och en bebis har kommit iaf. Man blir så orolig ju.. Jag gjorde ju VUL i måndags och då var allt som det skulle. Nä, inge sex ikväll. Vi får hålla oss ett tag till. Denna flytning kom efter lite ont i magen och sen kände jag att det rann till. Var som en liten slemmig blobba och mer beige än det vanliga vit/gula. Har på trosskydd nu för att kunna analysera ev. mer som kan komma.
! ring till din BM på måndag?? Kanske du kan få kolla på bebisen igen?? om de inte slutat upp!!!
                     - 

Jag har haft MF innan jag blev gravid nu igen,så jag fick de lite pga av de men kommer o göra de på GYN på sjukhuset och de kostar som ett vanligt läkarbesök 300 kr. Får ju betala de själv,men det är det värt för min oro m,m!!!MalakiW skrev 2010-04-24 18:40:43 följande:har också beige flytningar idag :( hade också tänkt att sexa till det men ska nog vänta precis som du .. Kanske bäst att vänta tills flytningarna är vita igen :P? Hade "brunare" i förgårr och var då jätteorolig. Idag är jag lugnare eftersom det går åt rätt håll. Vågar dock inte chansa ikväll ... Hoppas också på att beige är en ok färg .. Åh VUL - vill också :). Jag fick ingen vul när jag bad om det de tyckte inte att offentliga medel skulle betala detta... har inte funderat på om jag ska göra det privat eller ej. kostar väl en del. Går du privat eller hur lyckades du få till ett VUL?
Kanske du med kan fixa de genom gyn?? - 

Nån som bloggar här??? Vore skoj om man fick ta del o läsa era bloggar
  - 

ne gör inget, men får man ta del av den dåe??ensammamma skrev 2010-04-24 19:47:05 följande:Klart man bloggar men har ingen på familje liv...
Ja ska jag göra VUL på tisdag med....e ändå sjuk nervös,men ändå e ja sååå förväntansfull!!! Åh skulle bli tok glad o typ börja gråta el nåe om jag ser de lilla hjärtat ticka på så fintEmelle skrev 2010-04-24 19:35:51 följande:Skönt med gravtestet. Ska ta ett i veckan jag med

- 

Hej tjejer! Orkar inte läsa allt som skrivits!!! Jag har legat i magsjuka!! Började natten till söndagen o låg hela dagen i går fram tills kl 22 o kräktes!! E helt jäkla slut,de va de värsta jag varit med om,fy bubblan! När jag hulkade kändes de som om de lilla frö där inne skulle komma ut!!! ingen hit o ha magsjuka o va gravid ivarje fall!!! skulle jobbat i dag,men fick sjuksriva mig,buhhh!!! Hoppas på o kunna jobba i morron i varje fallen!!
 - 

Usch ja,hemskt,har trott ja skulle dö el nåe!! I går kväl kräktes även sonen,men har inte blivit något mer sen dess,så förmodligen va de allt godis han nallade o stoppade in så snabbt i munnen,allt på en gång e hans melodiEmelle skrev 2010-04-26 09:08:47 följande:Fy vad jobbigt!Vi har också nån skit härhemma. Men inte som magsjuka utan mer nått störigt virus som sitter i magen hos ungarna...Dom vill inte äta osv. Blä för magsjukor!! Skulle jag gått efter sista mens skulle jag ha BF precis på julafton. Nu hade ju ju jag ÄL tidigare än normalt så därför har jag ca 20/12 BF. men sen vet man ju inte hur lång tid ägget tagit poå sig att fästa osv. men kommer ju få ett exakt datum om allt nu ser bra ut om en vecka!! Längtar så vi spricker!!
  Hoppas de inte blir något hos er!!
                     - 

ja usch,va inte länge sen jag hade magsjuka, Hade de i slutet av januari o så nu igen!! Usch ne som sagt ingen hitEmelle skrev 2010-04-26 09:13:39 följande:Nej det västa är nog över nu. Det har inte varit så farligt, som tur är.Hoppas ni slipper mer också!