December Bebis 2010 :)
Sen har jag 1 namn till om det ska bli en flicka men det kan jag tyvärr inte ta upp då det är så att inget heter så
Trygghans här med det hade jag med sonen och jag är nöjd faktist.
Kommer inte ihåg när det började att hålla men det kan man läsa om.
Gasig har jag varit sen äl hehe och då misstänkte jag graviditet  
  förstoppad blev jag redan i vecka 6-7 hehe så ja jobbigt är det..
Men man får glädja sig till DECEMBER  ![]()
Jag blir bara så less när ingen bryr sig om mig som försöker förklara för dem att jag är orolig och jag vill se att allt är okej och att jag har haft ont och jag vill se att inget är fel och att hjärtat slår på den lilla pyret.
Men nej nej nej ingen bryr sig FAN oxå ska man blöda för att dom jävlarna ska förstå en eller !!
Nu blir jag bara så arg!!!!
Om det vissar sig att mitt lilla pyret är DÖD så anmäler jag min läkare för att inte bry sig och inte lyssna på mig alls.
Jag skiter i för nu har jag fått nog.
Herregud här går man in i vecka 9 på ons-tors och har fortfarande inte kunnat koppla av ordenligt och njutit av att vara gravid!!!!!!
Hur svårt ska detta vara för att låta mig få min vul som jag vill ha nu nu nu 
Har inga symtomer alls INGA så vad fan!!!!
Har inte ont i brösten inte ömma alls kisar hmm idag kanske 4 ggr!!!!!!
Hunger hmm nadda!!!!!
Trött nadda!!!!!
Irriterad som fan JA som fan!!!!
Hur ska detta vara varför bryr ingen sig när man skicker efter HJÄLP rent ut sagt!!!!
Svullen mage ja förstoppning ja men börjar skita nu som vanligt (nästan) fettigt hår nej inte alls någon tecken på graviditet hmm näääh vadå isf!!!
Molvärk hmm kommer då o då kan vara utan i flera dagar!!!!!
ååh jag vill bara få VUL jag vill SE att allt är okej!!!
Jag vill kunna veta om pyret är död så jag kan själv få ta ut denna lilla pyret med hjälp av tabletter eller något annat och bli skrapad jag är berädd på allt men för GUDS skulle ge mig SYMTOMER gör vad fan det kräver dig men jag vill få se att allt är okej eller vissa mig tecken låt det blöda jag blir galen snart!!!!!
Varför lyssnar ingen lägre
Förlåt men jag vill må bra jag vill se något hända istället för att ta massa jävla gravtester och se dem starka SÅ VILL JAG OXÅ SE ETT HJÄRTA SLÅ det kan inte vara så svårt och lyssna på en mamma som är rädd!!!
Ego inlägg men jag söker efter mod
Förstår inte men är det foglossning jag REDAN har fått  
  idag var jag på jobbet och så har jag haft ont inte ont så men kännt inte skönt utan konstigt kännsla bara vid blygbenen och mellan t när jag trycker så kiklas det och gör små ont och det bara finns som irriterar mig så jag har svårt att konstenrera mig och får gå små steg och sätta mig och snart går jag som en anka haha men vad fan är det värkligen möjligt ???
Vaknade oxå upp med härlig illamående men ej spykännsla alltså utan bara uuuurk haha
Men får alla inte ömma bröst när dem är gravida ??
Jag har ju fått med sonen och dottern men inte mf barnet och inte denna..
Hmm men imon ska jag till min läkare igen då jävlar sätter jag knutnäven på BORDET jag SKA HA VUL nu!!!
Men idag mår jag bra men känner mig inte så gravid fortfarande men,men kanske bara så det är nu när man väntar nr 3 ??