December Bebis 2010 :)
Kan du inte få tidigare VUL tid då?
Grattis alla ni som går in i ny vecka idag  

Och tack alla som håller tummarna för oss i morgon, det behövs!!
Själv är jag skit trött efter att ha jobbat 7-16 idag.
Har storhandlat, lagat och ätit middag och nu har Stora kommit från bussen (hon har varit hos sin mormor) så nu kommer vardagsbestyren i kapp igen efter helgen. 
Är helt slut hela tiden så jag har tur att min sambo gör det mesta här hemma. Har haft ont i magen idag med men det släppte efter att jag åt nu på em. Blir så nervös när jag har smärta som inte känns "normal" för graviditeten...
ÄlskarNova-
Ja ring i morgon det tycker jag verkligen du gör rätt i.
Linasmama-
Jag får göra VUL pga av vårt MA som vi hade tidigt i februari. Det är inte standard här om man inte har eller haft någon komplikation tidigare.
Linn78-
Håller tummarna för dig med i morgon, superhårt  ![]()
HEJ!!!
Gissa om vi är överklyckiga och skapligt lättade!!
Finaste bebisen i perfekt strl och med ett så tydligt hjärta att vi såg det själva innan läkaren hann säga något. Kan säga att det föll en och annan glädje tår!!!
Är sååå LYCKLIG!!
Nu har vi skickat bilder till blivande mor/far föräldrar och våra närmsta vänner och syskon. Alla är så glada.
Vilken fin dag!!!

Tack alla, ja det ÄR fantastiskt.
Nu vågar vi pusta ut och vara lite lyckliga. Inte bara oroliga  ![]()
Det skönaste med detta är att nu tänker jag inte spänna in magen i några tighta små jenas längre. Nu åker mammabyxorna fram och kommer bara gå i dessa och leggins hädanefter. Sååå skönt att slippa hålla på och dölja mer nu!