December Bebis 2010 :)
Ja jag håller med det finns många knäppa folk på FL nu

Marcus vägde ganska precis 10 kg och var 73,5 cm förra veckan på 10 månaders kontrollen
Två tänder har han i underkäken som han fick samtidigt när han var 7 månader men nu ser man verkligen att det är en tand i överkäken på väg ut, bra så han kan tugga lite lättare 

NhjärtaD: Det är precis som Marcus, han är jättestadig och kan gå något steg om han inte märkt tt vi släppt han, men är än så länge för feg 
Suzzi: Urs då vad jobbigt :( vi har tagit bort ramen på vår säng så madrasserna står direkt på maken :)
Oh my säger jag bara är helt i chock över Marcus natt ! han somnade i min famn som vanligt 19.40 men då provade vi att lägga honom i hans säng istället för i vår, han vaknade och fick vällingflaskan vid 3 och somnade om på 5 sec sen samma vid 6, och gick inte upp förens klockan 07.30 då kom han över till oss för att morgonmysa en halvtimme. Jag tror någon har börjat gilla sin egen säng
Idag är jag utvilad och lycklig haha 
Marcus säger också några ord men absolut inte så mycket som Ronja, han säger mest titta också mamma, pappa, ooj, ajaj, nej. Mamma säger han mest när han är ledsen eller arg ![]()
Vilken otroligt mysig åkpåse 2barns, vi har en tjock ullpläd i vagnen som värmer spermycket så vi kommer nog inte ha någon åkpåse alls 
åh remmar är ett måste annars åker Marcus i golvet på 2 sec
Jasså det blir en till decemberbebbe ;) vi ville egentligen ha på våren nu men det blir inte alltid som man vill haha, men om nästa kommer på vintern kanske det blir svårt för Elias att gå bredvid när det är så mycket snö ute