Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

MajMamman08 skrev 2010-05-01 12:42:26 följande:
    Hemma på lunch snart dax o åka iväg till jobb igen!gud vad de blåser ute,man blåser ju bort!!Vi vill nog kanske Adrian om det blir en kille,tjej vet vi inte riktigt ännu! förra gången va  vi inne på Nova,el Alva,men ne inte Nova i varje fallen!! I så fall Alva Gravidförsäkring: kommer o skaffa en i trygghansa då vi har alla våra andra försäkringar där igenom, och tyvärr så tror inte jag som någon frågade om att 2 försäkringar gäller,utan det är nog den ena eller den andra, i så fall skulle ju folk kunna "lura" sig till mängder med pengar!!Men när kan man skaffa gravidförsäkring??? v 12 el? minns inte!Ha en fortsatt trevlig lördag
    Jag har namn men 1 kill namn som Marinus det är bara så gulligt och gammalt
    Sen har jag 1 namn till om det ska bli en flicka men det kan jag tyvärr inte ta upp då det är så att inget heter så så mkt ovanligt namn att ge
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84

Trygghans här med det hade jag med sonen och jag är nöjd faktist.
    Kommer inte ihåg när det började att hålla men det kan man läsa om.

• 3 barns mamma84

Gasig har jag varit sen äl hehe och då misstänkte jag graviditet förstoppad blev jag redan i vecka 6-7 hehe så ja jobbigt är det..
    Men man får glädja sig till DECEMBER

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-05-01 21:25:00 följande:
    Guuuud vad jag är trött. Min svägerska är gravid och beräknad på fredag och mitt under lunchen fick hon en förvärk och min svärfar höll på att svimma så nervös blev han Lite roligt var det.  Nu blir det att se nån film och sedan bums i säng, är dödstrött! Hoppas alla haft en fin lördag :)
    Skattar på minner min sambo när jag vissade honom slemproppet haha han var själv nyficken och fick se hur stor den var :-0 ojojoj han fick panik hahaha han ville ringa taxi och allt asg

Sen när vattnet gick med dottern och jag hade inga värkar på natten då så jag ringde honom hahaha och han frågade mig hur jag hade det
    ''jora jag mår bara fint vattnet gick bara precis'' sa jag haha han bara
    ''E du galen ring taxi åk in du ska föda nu'' hahaha jag bara skarattade neeeej då inte idag ahhahahaha
  • 3 barns mamma84
    Minifer skrev 2010-05-01 22:07:29 följande:
    hehe jag råkade berätta för maken att mitt vatten gått när han var på motorvägen, oops, haha! han höll nästan på att köra av vägen stackarn! Men det var bra han kom hem för 4 timmar senare var vi föräldrar
    Skrattar ja skönt att han kom hem iaf haha
  • 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-05-02 06:49:54 följande:
    God morgon alla! Här är jag uppe galet tidigt för en söndag morgon.. meen vi somnade faktiskt halv sju igår kväll! haha!! Hade varit ute på valborgskvällen på utefest -scotts spelade. (Nova är hos sin farmor och farfar.) Jag var fyllechaffis! Lätt att skylla på att ngn måste köra. Sen vaknade vi så tidigt igår morse då katterna var igång tidigt och solen lös in. Så på dagen var vi så trötta-även om sambon var lite bakis också. Så vi köpte "Avatar"-filmen och la oss i sängen och tittade på den vid strax innan fyra och när filmen var slut halv sju så somnade vi. haha!  Och när man då vaknar till runt midnatt känns det som man lika gärna kan sova resten av natten också-skönt!  Igår fick jag också lite beiga flytningar på morgonen men inget mer sen..ställer in mig mentalt på ett missfall så jag inte blir besviken att det inte blir nåt. Men förstår ju att det är vanligt med lite blödningar när mensen skulle kommit i v.8+.  Idag är jag v.8+6 och imorgon går jag in i v.10-helt galet! På torsdag (9+3) är det inskrivning men funderar på att fråga om jag kan skjuta upp det tills jag varit på mitt VUL i v.11+0 då jag ska få träffa läkaren också. Tror ni hon tycker man är knäpp och nojjig då? Vill liksom inte hunnit skriva in mig och så ligger bebis därinne och är död..  
    Oj det går forta haha men du glömt tanken visst jag har samma tanke som du att min lilla gryn är död och bara inte kna ta sig ut men,men något man bara inte får tänka.
    Men jag har idag 7+4 hihi det går fort tar in mig snart in i vecka 9 helt sjukt
    Jag ska skriva på massa papper på tisdag hos läkaren och som ska skickas till bm och förlossningen så får jag min till till bm och en tid till sjukhuset för att göra VUL!!!!!!! YESS YESS YESS

Idag känner jag mig glad vet fan inte varför haha sol ute ojoj mysigt ska se på Avatar vi med jag tankade ner den igår hehe hoppas den e bra
    Sen äta glass kall cola mmmm haha gott och bara ta det lugnt.
  • 3 barns mamma84

Jag blir bara så less när ingen bryr sig om mig som försöker förklara för dem att jag är orolig och jag vill se att allt är okej och att jag har haft ont och jag vill se att inget är fel och att hjärtat slår på den lilla pyret.
    Men nej nej nej ingen bryr sig FAN oxå ska man blöda för att dom jävlarna ska förstå en eller !!
    Nu blir jag bara så arg!!!!
    Om det vissar sig att mitt lilla pyret är DÖD så anmäler jag min läkare för att inte bry sig och inte lyssna på mig alls.
    Jag skiter i för nu har jag fått nog.
    Herregud här går man in i vecka 9 på ons-tors och har fortfarande inte kunnat koppla av ordenligt och njutit av att vara gravid!!!!!!
    Hur svårt ska detta vara för att låta mig få min vul som jag vill ha nu nu nu {#lang_emotions_cry}
    Har inga symtomer alls INGA så vad fan!!!!
    Har inte ont i brösten inte ömma alls kisar hmm idag kanske 4 ggr!!!!!!
    Hunger hmm nadda!!!!!
    Trött nadda!!!!!
    Irriterad som fan JA som fan!!!!
    Hur ska detta vara varför bryr ingen sig när man skicker efter HJÄLP rent ut sagt!!!!
    Svullen mage ja förstoppning ja men börjar skita nu som vanligt (nästan) fettigt hår nej inte alls någon tecken på graviditet hmm näääh vadå isf!!!
    Molvärk hmm kommer då o då kan vara utan i flera dagar!!!!!
    ååh jag vill bara få VUL jag vill SE att allt är okej!!!
    Jag vill kunna veta om pyret är död så jag kan själv få ta ut denna lilla pyret med hjälp av tabletter eller något annat och bli skrapad jag är berädd på allt men för GUDS skulle ge mig SYMTOMER gör vad fan det kräver dig men jag vill få se att allt är okej eller vissa mig tecken låt det blöda jag blir galen snart!!!!!

{#lang_emotions_cry}Varför lyssnar ingen lägre{#lang_emotions_cry}

• 3 barns mamma84

Förlåt men jag vill må bra jag vill se något hända istället för att ta massa jävla gravtester och se dem starka SÅ VILL JAG OXÅ SE ETT HJÄRTA SLÅ det kan inte vara så svårt och lyssna på en mamma som är rädd!!!

Ego inlägg men jag söker efter mod

• 3 barns mamma84

Förstår inte men är det foglossning jag REDAN har fått idag var jag på jobbet och så har jag haft ont inte ont så men kännt inte skönt utan konstigt kännsla bara vid blygbenen och mellan t när jag trycker så kiklas det och gör små ont och det bara finns som irriterar mig så jag har svårt att konstenrera mig och får gå små steg och sätta mig och snart går jag som en anka haha men vad fan är det värkligen möjligt ???

Vaknade oxå upp med härlig illamående men ej spykännsla alltså utan bara uuuurk haha

• 3 barns mamma84

Men får alla inte ömma bröst när dem är gravida ??
    Jag har ju fått med sonen och dottern men inte mf barnet och inte denna..
    Hmm men imon ska jag till min läkare igen då jävlar sätter jag knutnäven på BORDET jag SKA HA VUL nu!!!

Men idag mår jag bra men känner mig inte så gravid fortfarande men,men kanske bara så det är nu när man väntar nr 3 ??

Svar på tråden December Bebis 2010 :)