December Bebis 2010 :)
NhjärtaD:tänker och tänker på dig kanske ligger du där med smärta och blåga men snart har du sin bebbe
hos er
hos er
mamma mia
man ser vattent bara sprytar herregud hahaha
Varför jag inte litar på denna killes längd är inte konstigt så jag är berädd på en sumo denna gången med ..
Så jag tycker att man alltid ska vara berädd på att ha stl 62 också framme i skötvärska ![]()
När jag hostar så trycker det på i underlivet och det känns ikke skönt alls ska det vara så ?
Det likom känns inte skönt alls när man hostar..
nu bara hålla tummarna att lillen vill ligga huvudet neråt.
ska på samma avdelning som förlossningen är där jag var på samma undersöknings rummet då jag fick mitt MA tråkiga minnen men goda minnen nu hoppas jag.MFJG:
Jag tror jag hoppas på en stor bebis och kejsarsnitt men sammtidigt vill jag ha en bebis på 3000g som jag kan föda ut men han är större än 4000g redan misstänker jag och närmare 5000g redan.
Så jag kommer inte få föda vaginalt då.
Det var lätt att få dottern som var 4140g det var lagon men hon var oxå beräknad till 3500g.
Förra läkaren i sverige han kollade mig efter en scanning undersökning och såg att tappen var omogen och jag var öppen 2½cm då hade hela slemmisen lossnad och ladat på mina trosor.
Och han pratade om Igångsättning med en balong men sen ångrade han sig då han skulle väga 4885g så han gick ju direkt upp till op rummet för att fråga efter en tid emn vi fick åka hem och få snitt 2 dagar efter.
Han här i danmark kommer förmodligen göra samma sak
och se hur det ligger till.
Men jag vågar inte ha Igångsättning jag fick det med dottern på slutet då mina egna värkar tog slut och jag fick dropp och det sattes på i full läge så jag inte hade någon kontroll och svimmade istället.
Och henne hjärta gick allt mer ner.
Sen säger typ nästan alla att igångsättning leder till kejsarsnitt och då kan man lika gärna ta skitet så slipper man ta den smärtan sen.
Tror hon känner på att det snart är dags och hon är nog orolig.
hon tvingar sig på till min förlossning och tvingar sig på till kejsarsnittet hon säger att hon vill ''snussa in ungdomen'' löjligt !!!
så kommer dom alla fina orden fram som säger NEJ nu är det stopp ..*asg*
då vet du hur vi har det på dagarna en 5åring ++++++ en 2åring