Inlägg från: ÄlskarMina |Visa alla inlägg
  • ÄlskarMina

December Bebis 2010 :)

Karttikeya skrev 2010-10-27 12:41:07 följande:
    Vem säger att man måste ha plats i frysen.. Vad sägs om att äta direkt..? Drömmer
    haha! ja, det kanske vore ngt! Blir nog lite bak på fredag då..
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-27 15:43:54 följande:
    Älskarnova: Vart bodde du någonstans?? För läste i din blogg att ni varit i Vetlanda o köpa grejer där Anledningen till att ja undrar e att min mamma o pappa bor där och jag e uppvuxen där,hehe!
    Jag bor i Virserum-världens största plejs you know! Är från Målilla egentligen-också ett väldigt stort ställe.
    och du och Emelle är V-viksbor va? 
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-27 16:01:50 följande:
    Hehe Västervik som vi bor i e inte så stort de heller;-P Men då skulle man ju kunna ta en FL dejt framöver,alla som bor nära?? Vet inte om det är någon mer??
    Javisst, det vore ju skitkul! Jag kommer väl förmodligen föda i Västervik, men har egentligen längst dit (10,5mil). Fast det tillhör ju mitt län plus att jag födde Nova där. 
    Annars ligger ju Eksjö (7mil) och Växjö (7,5mil) närmre.. så vi får se hur bråttom det blir när det väl blir dags..
  • ÄlskarMina
    ludicrous skrev 2010-10-27 16:15:39 följande:

ÄlskarNova- När är det du är beräknad?

den 7december så idag är jag i v.35!  
    Vad roligt med ett gäng som kan träffas sen då. Då hänger väl du med på? 
  • ÄlskarMina
    SaraKlippan skrev 2010-10-28 08:08:14 följande:
    Glad

" target="_blank">

häftigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen strax...sen måste jag dra vid lite efter 9 om jag ska hinna till ultraljudet. (ligger ca.7mil bort). Återkommer med siffror på lillebror! Baby  *mys!
  • ÄlskarMina

Jag är nu hemkommen från TUL...

Alltså jisses-vilken stor pojk jag har! Baby Idag var vikten på 3183g (+32%) och jag är v.34+1 idag.
    Nu trodde hon snarare att han kommer väga 4,5kg vid BF. 

BM tyckte jag skulle ringa mitt MVC om att få göra en glukosbelastning, just in case.. jag sa att mitt sockervärde legat perfekt innan. Men hon tyckte nog det kunde vara en god idé iaf.. 

• ÄlskarMina
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-28 13:02:04 följande:
    Skrattar vad ger du din bebis i magen
    Nääh jag förstår men 4,500g helt normalt Tungan ute hehe nja eller jag vet an alltså ..
    Min pojk är beräknad väga 5 kg så hmm vi hår hålla varandras tummar men jag e inte rädd jag e bara van vid detta med stora barn.
    Slipper ta gulosbelastnings skitet då jag inte har problem med detta alls.

Undrar när ska du göra nästa Tul då ?
    haha! Ja, han har det lyxigt därinne som undersökningsBM uttryckte det! Blir faktiskt lite nervös att det blir en dunderklump av honom..vet inte alls om jag klarar att föda en så stor. (Nova kom ju med KS och vägde 2,6kg)

Ja, vi får väl se om det blir ett nytt TUL om 2v igen, doktorn som ordinerade detta gjorde detta i v.11 på grund av Novas tillväxthämning. Hon har skrivit in att jag ska gå varannan vecka på TUL fram till BF.
  • ÄlskarMina

Nu har jag precis druckit ur en stor kopp med hallonbladste..Tungan utedet är ju inte äckligt alls tycker jag! La i en klick honung med. Tänkte köra med en kopp per dag till att börja med. Kanske hjälper ngt sen vem vet?

Btw; Längtar tills vi åker imorgon och hämtar vagnen!! Ska ringa dom idag så de kan sätta ihop den åt oss. 
    Hur många har köpt/tagit fram sina vagnar?

• ÄlskarMina
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-29 09:04:15 följande:
    Vagnen står här beredd Men ska köpa till fårskinn o lite till den tänkte jag. Vi kommer ju ha 2 vagnar,en syskon o sen en singel som ja kommer o använda om det bara är bebis o ja,oh den e inte uppe än:-P
    Har ni fått ihop skötbordet och de ni köpte?? Gjort nån liten bebis hörna?? Bilder? hihi!
    Nä, inget sånt klart ännu. Men förhoppningsvis på måndag har jag fått upp lite saker. Slänger in bilder då isf..
    Ni då?  
Svar på tråden December Bebis 2010 :)