MalakiW skrev 2010-04-26 19:30:00 följande:
jag ska på VUL i morgon! Är både förväntansfull och rädd! Tänk om det inte är någon där längre! Jag har ju haft lite bruna flytningar fram och tillbaka och igår var det lite brunare igen (efter ngra dagars uppehåll) så då ringde jag idag. Känns både bra och dålig som sagt. Tänk om man varit sken gravid i 8+1 veckor!!
Ja med,e skit nervös!!! Men hoppas de går bra

Jag är i 7+2 i morron!
Minifer skrev 2010-04-26 19:31:58 följande:
Min man kommer nog bara vara med på ett par av ultraljuden. Han var med på massa besök sist, och oftast kollar de ju bara blodtryck och mäter magen och tar vikt. Apropå det, hur är det nu, har mannen rätt att vara ledig från jobbet med ersättning för besök hos BM eller måste han ta ledigt liksom?Jag kommer däremot ha med mig sonen på alla besök, så helt ensam blir jag inte :)
Ah ja sonen får me följa med om ja inte kan ordna barnvakt,men blir nog de mer "viktigare" besöken som UL m,m jag fixar barnvakt,annars får man följa med!!
Inte en aning faktikst om de har rätt att vara lediga?? Förra gången tajmade vi in besöken efter kl 16 varje gång så sambon skulle kunna följa med! Även nu vid inskrivingen ska vi ha besöket kl 16.