Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Jisses vad bebis varit livad idag! Har känt pyret från och till mest hela dagen. Det är väl ingen fara att det rör sig för mycket va? Förvånad Eller jag kanske har gaser, haha.

• Karttikeya
    MajMamman08 skrev 2010-07-19 19:30:04 följande:
    ne de skulle ja inte tro!
     våran bebis sprattlar me runt där inne...känns ju inte super starkt än,men man känner när den håller på där inne o lever rullan detär sååå mysigt!
    Nej det känns bara ganska svagt.. Som ett fladdrande och buffande. Myyyyyys!
  • Karttikeya

Usch, idag vaknade jag av ont i magen. Det var en skarp smärta som satt strax under revbenen och som strålade bakåt bröstrygg/skuldror. Gissningsvis gallblåsan med dess gallgångar som sade ifrån. Det är dock lite konstigt eftersom det brukar komma efter att man ätit.. Kan ju iof vara något annat. Det satt i i ungefär 1 timma, inte så skönt. Obestämd

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-21 09:32:52 följande:
    2 dagar kvar YESS snart får jag se min bebis
     längrar sm in i hahaha
    Somliga har hela 9 dagar kvar! Omg.
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-21 09:42:28 följande:
    Arg det är Tvillingar
    Haha ja, vem vet. Det finns i släkten.. Flört
  • Karttikeya

Fy fan, vilken jävla dag. Ursäkta svordomarna. Men idag har inte varit bra på något sätt..

Vaknade av att huvudet bultade av bara den, jaha tänkte jag. Tjoho, migrän och inget kan man ta för att lindra/stoppa/bota. Så det var bara att bita i det sura äpplet. Dock är detta det värsta migränanfall jag varit med om. Spydde tre gånger för att jag trodde att jag kunde äta. Och jag har inte spytt en enda gång på grund av graviditeten. Hur står ni ut som spydde varje dag flera gånger i början? Fast ni kanske inte hade migrän samtidigt, jag vill hävda att kombinationen är helt UNDERBAR.

Nu börjar jag känna mig OK. Men mat blir det inte idag..

• Karttikeya

Och jag och min karl funderar på Minna, Emilia, Tim.. Där tog det slut.. Vi har sagt att det nog märks när den kommer ut, haha.

RUL OM EN VECKA Cool

• Karttikeya
    Emelle skrev 2010-07-23 10:21:00 följande:
    Stackare. Fick det själv igår gårkväll så du smittade mig nog. Hade haft en sjukt hektiskt dag utan vila tillräkligt med mat el dryck så jag fick väl skylla mig själv. har sovit i 13 timmar nu och nu sitter bara "bakfyllan" i. Jag HATAR migrän!
    Ja, jag hade det så dagen innan igår, så man får skylla sig själv lite. Då sitter vi här bakfulla tillsammans, yay!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)