December Bebis 2010 :)
Kommer från VUL nu. Fattar ingenting.
Jag har räknat att jag som senast bör gå in i v. 7 imorgon. Räknade med att få se ett hjärta ticka, eller ingenting alls. Gyn säger att livmodern visar att den är gravid (den är "förtjockad"), och han såg en liten blåsa som var 3 mm stor, som visar att jag skulle vara i v 4-5 någonting... Istället för bf 8/12 trodde han mer på 18-19/12. Vi hade sex under det jag antog var ägglossning på ett ungefär, och inte efteråt... då borde inte en bebis kunna ha blivit till så sent som tio dagar senare... tror hoppet är ute.
Men gyn sa att det finns ingen anledning att oroa sig, det ser ut som en helt normal men tidig graviditet. Man behöver kanske inte jubla än, men.... tyckte han.
Fyy vad jobbigt... Jag blöder inte alls, vilket ska tolkas som ett bra tecken och jag fick en ny tid på torsdag nästa vecka. Jag frågade om den 3 mm lilla saken därinne kunde vara att det håller på att tillbakabildas, och det sa han att han kan varken säga för eller emot i detta läge. Men, han försökte lugna mig, det ser ut som en normal graviditet, i ett tidigt skede. *suck* då måste då simmarna vara väääldigt långlivade, och ägget tagit en väldig tid på sig att ta sig till livmodern... om nu det kan göra att graviditeten räknas senare... Han sa att det också skulle kunna vara en ofostrig graviditet, det jag hade då jag fick missfall... USCH!! JAG VILL INTE VARA MED OM DETTA!!!