Inlägg från: Malin o Henke |Visa alla inlägg
  • Malin o Henke

December Bebis 2010 :)

MajMamman08 skrev 2010-04-08 19:11:54 följande:
    2barns mamma: Jag har me fått flytningar nu..hur ser dina ut? hehe!! Åh,ja har inte ringt än till mvc...tänkte göra en liten fuling o säga att ja inte vet i ca vilken vecka jag är i. och att jag typ plussat precis för mensen aldrig kom som ja trodde skulle komma,hoppas på så sätt få VUL,för de e så himla svårt o få de här där jag bor,vilket e skit!!! jag vill veta att allt e bra där inne!trött o trött e jag,vid 3-4 tiden på eftermiddagarna deckar jag nästan i soffan!
    Tycker ABSOLUT att du ska dra en "fuling"!! Det kan dom ju aldrig veta!!! O det gynnar ju dig!! PERFEKT!!! Haha!!

Jag har oxå flytningar nu.. dom är helt genomskinliga o "släta".. NORMALT??

O som sagt.. TRÖTT, TRÖTTARE, MALIN... Haha!! KONSTANT!! Men jag tar det som ett POSITIVT TECKEN på att jag FAKTISKT är GRAVID!! Men helt säker är jag inte förrens på tisdag efter att vi gjort VUL!!!

//Malin
    HOPPAS nu att mitt lilla knytt mår bra!!!
  • Malin o Henke
    God Morgon gänget!!!

Uppe i svin ottan... NÅGON har bestämt att jag ska må JÄTTE ILLA när det är som skönast att ligga i sängen... Så det var bara att kliva upp!!!

Hoppas att ni alla får en KANON bra fredag!!

Kram!!
    //Malin
  • Malin o Henke
    ondar skrev 2010-04-09 09:09:42 följande:
    Jag hoppar in här om det är okej:). Jag fick ett starkt plus igår. Så i början av december ska det komma en bebis:) Grattis till alla andra som har plussat:)
    GRATTIS o VÄLKOMMEN!!! {#lang_emotions_sunny}
  • Malin o Henke
    ondar skrev 2010-04-09 10:31:29 följande:
    Tack "Malin o henke" och lycka till med eran lill*
    Hehe!! TACK!! Ja.. Vi får ju hoppas att det är nåt där inne nu bara!! O det får vi ju reda på på tisdag när det är dax för VUL!! Är LIIIITE nervös.. Men jag/vi HOPPAS SOM BARA DEN!!! {#lang_emotions_laughing}

LYCKA TILL du oxå!!!
    //Malin
  • Malin o Henke
    Här har det minnsann hänt grejer idag!! Både POSITIVA o negativa!!!

Till alla PLUSSARE: STOOOOORT GRATTIS!!! HÄRLIGT!! Så många december bäsar det kommer bli!!! {#lang_emotions_sunny}

O till er som fåt SÅÅÅÅ TRÅKIGA besked: Jag är SÅÅÅÅÅÅ ledsen för er skull!!! Jag kanske kommer vara med er på tisdag jag oxå... Men då kör vi på en JANUARI bebis istället va??? KRAMAR OM ER HÅRT!!!

2BarnsMamma: Testa igen med CB på BIM eller nån eller två dagar senare!! Kanske blir det ett annat svar då!!!

TREVLIG HELG till er alla!!

KRAMAR!!
    //Malin
  • Malin o Henke
    Emelle skrev 2010-04-09 19:10:57 följande:
    Vad skönt att höra att dina test också visat så svagt men att du sen fått bra svar på ett digitalt!!Jag har testat med ett till test nu och fått ännu ett positivt resultat så jag är inte osäker längre.Jag är nog verkligen GRAVID Ska testa med digitalt i början av nästa vecka...Har ju fortfarande inte testat med mogonurin ens, så det verkar ju bra att jag fått + i allfall, eller hur!
    STORT GRATTIS!!!! Hoppas att det verkligen stämmer!!! O det gör det SÄKERT om du fått så många positiva svar idag!! O om du sen testar med morgonurinen o oxå får plus, då är det ju 100%!!!!

TREVLIG HELG!!!

//Malin
  • Malin o Henke
    God morgon!! Eller är det go middag??? Haha!! Sovit KALAS skönt i natt!! Det behövdes!! Jag är så SJUKT NERVÖS för VUL på tisdag... Är på gränsen till att GRÅTA hela tiden... Ska bliu skönt att få veta, men samtidigt är jag LIVRÄDD för att det inte finns nåt litet knytt i magen.... Usch...

Hoppas att ni har haft en skön helg o att söndagen blir TOPPEN!!

KRAMAR!!
    //Malin
  • Malin o Henke
    Emelle skrev 2010-04-11 10:35:01 följande:
    Så klart  det kommer gå bra!!SÅ skönt att få se lite aktivitet....Känns som en evighet tills vårt VUL!
    Ja det ska bli skönt att få se det!! Har ju fått VUL nu för att jag blödde för 2 veckor sen.. Inte mycket men ändå.. Jag är så RÄDD för att dom kommer att säga att det inte finns nåt Knytt där inne..
    Idag har jag lite molvärk i magen (inte mycket alls..), tuttarna gör ont, har ganska mycket flytningar o jag mår lite illa... Tänker att det BORDE vara gravsymptom, men att det kanske bara är jag som VILL ha symptom o liksom "hittar på" det undermedvetet...
    Jag HOPPAS så klart att min oror o rädsla bara är nojor o att allt är som det ska!!
  • Malin o Henke
    Emelle skrev 2010-04-11 11:04:45 följande:
    HUr långt gången är du vid VUL?
    Jag är på tisdag i v. 7 (6+2).. Tidigt som bara den, men enligt min BM så kan man i alla fall se om hjärtat slår då!! Så jag håller TUMMARNA SUPER HÅRT för att det är PRECIS DET vi får se på tisdag!!
  • Malin o Henke
    Emelle skrev 2010-04-11 11:45:47 följande:
    TACK!!! Känns som om jag behöver det!!

//Malin
Svar på tråden December Bebis 2010 :)