• s89

December Bebis 2010 :)

Hej tjejer! Jag börjar presentera mig här nu då{#lang_emotions_smile}

Sofie heter jag och är 21 år. Bor tillsammans med min sambo och våran hund i en 3:a i Jönköping.
    Vi väntar vårat första barn, som har bf runt 12-13/12.
    Ska bli såå spännande o kul. Längtar.

Ha det gott. Kram till er.

• s89
    MajMamman08 skrev 2010-04-13 09:34:41 följande:
    Kan ju även passa på o säga då att jag egentligen har ett annat nick här på FL,som jag visar mig själv osv!!! MEN gjorde detta nya nicknamn för att ingen skulle snoka reda på att vi försöker få syskon! Då de e så himla trist att folk inte kan hålla käften! Så de fick bli så,men när jag kommer o gå ut med min graviditet så kommer jag även avslöja mitt riktiga nick här på FL Hahaha hoppas ni inte blev förvirrade bara=)
    Förstår dig! Vi väntar.. Inga problem.{#lang_emotions_smile}
  • s89
    MajMamman08 skrev 2010-04-13 09:39:08 följande:
    hihi Men än så länge är jag Majmamman08 Men kan du inte göra en ny tråd då?? där vi kan presentera oss???
    Folk kan ju gå in där också o snoka? {#lang_emotions_tongue_out}
  • s89
    Malin o Henke skrev 2010-04-13 09:57:14 följande:
    Här blev det ingen December bebis... Komprecis hem från BM o det fanns inget litet knytt kvar...  Är verkligen JÄTTE LEDSEN....
    Tänker på er!! Ta hand om er! Kram
  • s89
    Malin o Henke skrev 2010-04-13 11:41:50 följande:
    TACK ALLA!!! Det värmer även om det gör SÅÅÅÅ ONT just nu i själen o hjärtat... Vi ville ju så gärna ha vårt lilla Knytt!! Men vi går väl på det igen SNART!! KRAM!! //Malin
    Styrkekramar!! {#lang_emotions_flower}
  • s89
    Jenny10 skrev 2010-04-13 17:51:38 följande:
    Hej igen mina fina flickor! Och tack finaste Majmamman som skrev i min gästbok! Har inte läst ikapp mig, bara ett citat från Malin o Henke som verkade ha fått skitnyheter jag blev så lessen! Fan att dessa bebisar inte kan göra som dom blir tillsagda, jag är helt vansinnig just nu. Tyvärr verkar jag få lämna tråden jag med, fick bruna strimmor på pappret igår kväll.  Inte särskilt mkt men jag vet ju hur det var sist... Idag har det varit ytterst sparsamt och egentligen inget oroande men som sagt, det trodde jag sist med. Just nu har jag enorm värk, molande och mensvärksliknande, inget blod peppar peppar. Bm sa att "det behöver inte aaaalls vara nån fara" men jag vet ju hur det blir med blödningar i samband med smärta. Skit också. Ska lägga mig om en stund, kanske lugnar sig smärtan i alla fall, måste bara få barnen mätta och lagda.
    Håller tummarna att allt är bra! Behöver ju inte vara något farligt. Hoppas du mår bättre snart! Kram
  • s89
    MajMamman08 skrev 2010-04-14 11:06:03 följande:
    Nu tjejer beger jag mig till jobbet!!! jobba till halv 9 ikväller! men kikar in dåe!! Ha de så bra i de underbara vår vädret!!
    Ha en bra jobbardag!! Kram
Svar på tråden December Bebis 2010 :)