December Bebis 2010 :)

Ömmande bröst va mitt första gravsymtom förra gången ja va gravid innan MA. Nu är ja dock trött och illamående med. Men ja har varit så inspårad på att man "bara" mår illa på mornarna vid grav. Men ja mår fan illa upp o ner hela dagarna. Är hungrig ibland, men så fort ja tänker på vad ja skulle kunna äta mår ja illa bara av tanken.
Godmorgon alla underbara!
Hoppas ni har lika fint väder hos er som här! För det är verkligen underbart idag med.
Går som på små nålar nu. VUL imorgon. Känns långt borta men vet att dagen kommer gå jättefort och imorgon kommer ja inte göra annat än att vänta på att klockan ska bli 13.20. Men ställer in mig på att ja inte kommer se ngt, då ja tror att ja är för tidig. Då får man boka in en ny tid och väntan däremellan kommer bli Apjobbig. För det va på en normal återkoll som dom upptäckte min MA. Så rädd kommer ja absolut vara isf.
Men men, tänk positivt nu. Jag borde inte ha så mkt symptom om d skulle vara ngt fel. Blir bara mer o mer illamående. lite mer kissnödig och har mycket halsbränna. Mina bröst ömmar som minst och Värker som mest. Känner mig svullen över magen. Jag var hos läkaren igår och fick utskrivet en medicin för illamåendet. Kommer inte ihåg vad den heter men lite starkare än postafen. Men har tagit postafen tidigare vid en båtresa och blev så väldigt trött. Och då va ja ju inte ens gravid. Denna trötthet ja känner nu, orkar ja lägga på mer trötthet på det?? Känns inte så. Ngn mer som äter medicin för illamående? Kram kram
Såg världens finaste lilla
picka på för fullt idag :) Underbart.
Minifer : åååååååh underbart, grattis!!! :D
Tack!! Ja det va verkligen underbart. Ord räcker inte till