Inlägg från: Mopplis |Visa alla inlägg
  • Mopplis

December Bebis 2010 :)

Nu beställde jag för 600 jag med :) Fasen att det svarta linnena va slutsålda!

Kneel before thy master, som jag brukar säga
  • Mopplis

Ja jag köpte bra överdelar som brukar vara billiga på hm- men grav byxor damn woman, dyrt som FAN!

Har två par sen innan och ett par som kaaaaanske kan vara med ett tagb till om jag limmar dem lite.

Jag köpte XL, jag är ingen ben-get så att säga och det funkade hela grav sist!

• Mopplis

Håller tummarna för er!

• Mopplis
    Minifer skrev 2010-04-18 21:42:50 följande:
    www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a03558&page=7&...den! (hoppas länken funkar nu)Emynem hoppas det slutar blöda , men du har asgrym inställning! Hejar på dig! Thezzan76 Välkommen!! :) Och grattis!Ellan01: Jag hade molvärk med förra barnet, gjorde riiktigt ont ibland. Denna gången har jag inte känt något alls än, men det avr ju inte så länge jag fick barn sis, så livmodern är kanske lite slapp och okänslig
    haha slapp livmoder- jodå man börjar bli lite degig i kanterna *Asg*

Anywho gott folk- jag vill ta ett avsågat hagelgevär och skjuta alla på jobbet- hormoner kanske?

Min sambo är så snäll att jag blir misstänksam- den GRISEN {#lang_emotions_laughing}
  • Mopplis

JA! BEBISAR ÅT FOLKET!!

• Mopplis
    Minifer skrev 2010-04-20 15:00:07 följande:
    grattis!!!! :D:D:D:D:DD:SJälv har jag just varit på inskrivning och är så jäkla nöjd! Jag blev flyttad från 4+4 till 5+6 så går in i v 7 imorgon, vilket inte gör något eftersom det för mig närmare ul. Just nu ÄLSKAR jag att ha diabetes, fick detta schemat:Såhär kommer det se ut!ögonfoto:v5-8 samt v24läkarbesök: v5,8,32,38v5 även dietist samt ObstetikerProvtagning: Hb, HbA1C, urinodling, Ferritin, TSH, T3, T4 samt Albumin clear (vad det nu är) v. 5,12,20,30Ultraljud: v8 kontroll av viabel graviditet              v12 NUPP+KUB              v18 Rutin 1              v20 hjärtgranskning              v28 tillväxt+flöde              v32 rutin 2+flöde              v36 tillväxt+flöde              v38 tillväxt+flöde              v39 - till partus flöde 1 gång per veckaoch så en massa BM-besök på det såklart. Jag har att göra! :D Behövde ju inte ens be om tidigt ul eller KUB eller någonting, sååå skönt!!
    Ser riktigt lyxigt ut!
  • Mopplis
    linn78 skrev 2010-04-20 19:14:14 följande:
    Hoppar in här också! Fick igår på vul reda på att vi tydligen väntar tvillingar! Bf 4/12 enl egen beräkning, men ska på nytt vul 3 maj så då fastställs bf också.Grattis alla blivande december-mammor!
    Wow- första barnen eller? Hur reagerade ni på det {#lang_emotions_laughing}
  • Mopplis

Grattis kanske jag ska tillägga :)) dubbelt upp!

• Mopplis

Jag känner också mig deppig till och från- vågar knappt tro att jag är gravid- men då kommer jag ihåg att jag har ju faktiskt inte fått mensen..

Men det där med deppigheten är lite jobbig, helt plötsligt går lusten ur mig helt och jag sitter och deppar ihop, vara en- två timmat sen brukar det gå över.

Man kan ju nästan gråta och skratta i samma mening

• Mopplis

Jaha det visar sig att min syster är gravid och har bf 1 v innan mig :) Skänt att ha någon att va gravid med

Men är liiiite avundsjuk på att hon "is stealing my thunder" så att säga- men det går väl över haha

Svar på tråden December Bebis 2010 :)